Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیس فرهادی گفت، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی مراسم ایام ماه محرم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  فرماندار تهران در گفتگویی اظهار داشت شهر تهران به لحاظ پایتخت بودن و نزدیکی شهرهای بزرگ به تهران و مراجعات مختلفی که روزانه از استان ها ی همجوار و بلعکس صورت می گیرد جمعیت 18 و 19 میلیونی در خود جایی داده و علاوه بر این موضوع توزیع انواع نیازهای کشور و تبادلات تجاری و وجود انبار ها و کارخانجات باعث شده ترددهای زیادی در شهر تهران صورت بگیرد و بارعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط بعضی از شهروندان ما باعت افزایش بیماران کرونا شده و متاسفانه افراد زیادی بر اثر این ویروس منحوس جان خود را از دست دادند و شهر تهران در حال حاضر در وضعیت هشدار و قرمز قرار گرفته و ضرورت دارد آحاد جامعه با همکاری و همراهی و رعایت پروتکل های بهداشتی از آسیب رساندن به خود و خانواده و جامعه بکاهند تا بتوانیم  از این وضعیت به سلامت عبور کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرهادی اظهار داشت، با کاهش تردد جمعیت در حمل و نقل عمومی (مترو ، اتوبوس....) و تسهیل در رفت و آمدها با هماهنگی که با دستگاهها اجرایی در این خصوص صورت گرفته و کماکان  ادامه دارد یک سوم کارمندان می توانند با هماهنگی مدیران مربوطه از طریق دورکاری ارائه خدمت نمایند.
فرماندار تهران تصریح کرد، تعطیلی مدارس که از اسفند ماه صورت گرفت تاثیر به سزایی در کاهش تردد ها در حمل و نقل عمومی و کاهش تردد از سه میلیون نفر در روزهای عادی به یک مییلون نفر داشته از شهروندان عزیز خواستاریم همچنان از سفرهای غیر ضروری درسطح شهر اجتناب کنند تا باعث  کاهش شیوع این ویروس شود. فرماندار تهران گفت ، الزام استفاده از ماسک برای همه افراد که تاثیربه سزایی در کنترل این بیماری که ضریب قابل توجهی ازآلودگی را کاهش میدهد بسیار حائز اهمیت است ، سهل انگاری و بی توجهی بخصوص جوان ها مهمترین حلقه اتصال و ابتلا به کرونا هستند چرا که درصد بالایی از جوانان از ماسک زدن خودداری می کنند واین امر در صورت ابتلا منجر به انتقال بیماری به افراد کثیری من جمله خانواده ،اقوام و دیگر افراد جامعه خواهد شد.
او گفت، این بیماری مشکل و معضلی است که زندگی بیشماری از افراد جامعه را دچار مختل کرده است ، شغلهای فراوانی همچون رستوران ها، استخرها، تالارها،آرایشگاهها ،...بدلیل مهار این ویروس کارکنانشان یا به مرخصی اجباری فرستاده شدند یا کار خود را از دست داده اند ، در صورت مراعات این ممنوعیت با آماده سازی پروتکل های بهداشتی با اتخاذ تدابیر نسبت به بازگشایی آنها اقدام شود تا مشکلات این عزیزان نیز مرتفع گردد.   فرهادی تاکید کرد، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و اعتقادات و ارادت شیعیان به اباعبدلله و (هر چه داریم از محرم و سفر است )با رعایت فاصله گزاری اجتماعی که ستاد کرونا اعلام می کند برگزار خواهد شد ، دستورالعمل برگزاری مراسم ایام محرم براین است که در فضای باز ودر صورت امکان باهماهنگی های لازم در محوطه مدارس که چهار هزار مدارس به صورت پراکنده در شهر تهران هست که معمولا فضای بزرگتری دارند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی انجام گیرد و هرگونه دسته های عزاداری در خیابانها  و همچنین ایستگاههای صلواتی ممنوع خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار تهران محرم 99 پروتکل های بهداشتی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان

علی رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در سطح شهرستان و از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی یک واحد قصابی در لاهیجان به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی پلمب شد.

رسولی افزود: بر همین اساس کارشناسان نظارت بهداشتی این اداره طی بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان یک واحد قصابی به علت عرضه گوشت غیر بهداشتی با حکم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پلمپ شد.

وی اضافه کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده بازدیدهای مشترک با حضور ادارات تعزیرات حکومتی و بهداشت از مراکز توزیع فرآورده‌های خام دامی شهرستان صورت گرفته و طی آن ۱۸۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و پرونده متخلف مربوطه به مراجع قضائی ارسال شد.

رسولی تصریح کرد: شهروندان محترم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و با نشان دامپزشکی درج شده بر روی محصولات خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 6078546

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • آغاز طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها از امروز | پلیس با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز