Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مسجد صیدا و از علمای اهل سنت طرفدار مقاومت در لبنان از مسئولان کشورش خواست تا هر چه زودتر در راستای رفع موانع و چالش‌های سیاسی و اقتصادی پیش آمده در این کشور گام بردارند و تامین منافع عمومی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند.‎ - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از العهد، شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران در صیدا لبنان از دولت کشورش خواست تا با تمام توان در مقابل چالش‌ها و خطراتی که این روزها لبنان با آن مواجه است، ایستادگی کند و با تکیه بر نظر و رای مردم از دوره بحرانی کنونی گذر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان|تاکید جنبش امل و حزب الله بر تشکیل دولتی نجات‌بخش

وی در ادامه تاکید کرد که اکنون نباید وقت را در روند تشکیل دوباره کابینه هدر داد و باید منافع عموم مردم را بر منافع شخصی ترجیح داد.

انتهای پیام/ 

R7532/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ آمریکا در جریان تحریم تسلیحاتی ایران عقب‌نشینی کرد/ حذف چند بند از قطعنامه پیشنهادی ۳ واکنش آلمان به ثبت اولین واکسن کرونا در روسیه ۴ عطوان: توطئه‌گران برحذر باشید حزب‌الله امروز حزب‌الله سال ۲۰۰۵ نیست/ سناریوی سوریه در لبنان شکست خواهد خورد ۵ ایمن سازی واکسن "اسپوتنیک-۵" روسیه دو سال خواهد بود ۶ عراق|نماینده پارلمان: دولت چاره‌ای جز اجرای مصوبه اخراج بیگانگان ندارد/ لزوم مقابله سریع با تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد ۷ واکسن روسی ویروس کرونا دو هفته دیگر توزیع می‌شود ۸ سید حسن نصرالله به‌مناسبت جنگ ۳۳روزه سخنرانی می‌کند ‎ مهمترین اخبار بین الملل مصاحبه|کاظمی قمی: شاهد موج جدید ناآرامی‌‌ها در بیروت خواهیم بود/ لبنان با هوشیاری نصرالله از این مرحله عبور می‌کند بشار اسد: اسرائیل اصلِ تروریسم است/ تفاوتی میان تروریست محلی یا وارداتی با نظامی صهیونیستی یا آمریکایی نیست ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد لبنان|مواضع گروه‌های سیاسی برای تشکیل دولت/ توافق حزب‌الله، امل و جریان ‌آزاد ملی مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند

رئیس کمیسیون اقتصادی،سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دولت اگر می‌خواهد از بحران اقتصادی رهایی پیدا کند از ظرفیت واگذاری کارها به شوراها که الگویی برای مشارکت است باید استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نطق میان دستور یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ابتدای انقلاب حتی توان ساخت سیم خاردار هم نداشتیم و اگر هواپیمای اف ۱۴ و اف ۱۵ نیز در کشور داشتیم با پول مردم ایران توسط آمریکایی‌ها آمده بود و نگاه فنی در این خصوص نداشتیم، اما به یاری خدا و بنا به نگاه مؤثر امام خمینی (ره) و تشکیل سپاه پاسداران، امروز شاهد هستیم که نیروهای نظامی ما موشک‌هایی نقطه زن ساخته‌اند که برای کل جهان تعجب برانگیز است.

وی افزود: در عملیات اخیر، کشورهای زیادی تلاش کردند که موشک‌های ایرانی را رهگیری کنند اما موفق نشدند و این اقتدار نظام ما را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوران دفاع مقدس، صدام وقتی به بن بست می‌رسید شهرها را موشک باران می‌کرد. باید بدانیم اگر ما این توان موشکی را نداشتیم اسرائیل به مناطق مسکونی ما هم رحم نمی‌کرد همان طور که به غزه رحم نکرده است و این قدرت بازدارندگی جای تقدیر و تشکر از سپاه را دارد که امنیت این کشور را در مقابل استکبار جهانی برعهده گرفته و در سایه لطف خدا و هوشمندی رهبر معظم انقلاب به این جایگاه رسیده‌ایم.

وی با اشاره به شعار سال گفت: جهش تولید با مشارکت مردم به‌عنوان شعار سال انتخاب شده است؛ در این راستا روی سخن من با شخص رئیس جمهور است، باید بدانید به تعداد بیش از ۱۲۰ هزار نفر قدرت تصمیم گیری در شهرها وجود دارد اما این ظرفیت مورد استفاده کامل قرار نگرفته است.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه اگر قانون اساسی به صورت کامل از همان روز اول پیاده‌سازی می‌شد و شوراها مورد توجه قرار می‌گرفتند، بسیاری از وظایف محلی به مردم و شوراها واگذار می‌شد، تصریح کرد: دولت اگر می‌خواهد از بحران اقتصادی رهایی پیدا کند، از ظرفیت واگذاری کارها به شوراها که الگویی برای مشارکت است باید استفاده کند.

وی افزود: در این راستا می‌توانند از تعدادی از افراد با تجربه کلانشهرها استفاده و با واگذاری بعضی وظایف به شهرها کار دولت را مقداری سبک‌تر کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی خاطرنشان کرد: زیبنده نیست برای یک بازدید، ۱۵ تا ۲۰ روز مردم را بلاتکلیف نگه داریم. هم زمان بازدیدها می‌تواند کوتاه شود و هم هزینه آن باید کاهش پیدا کند که امیدواریم تا چند هفته آینده شاهد باشیم که نوبت‌دهی برای بازدید و صدور پروانه به دو تا سه روز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به مباحث مربوط به ساخت‌وساز در خیابان زاهد و تکمیل ادامه این معبر بیان کرد: اگر مدیریت استان و شهردار هماهنگ شوند ساخت ادامه خیابان زاهد سال جاری به تمام خواهد رسید، اما مباحث شهرسازی سختی برای ساخت این خیابان حاکم کرده‌اند و در حالی که این خیابان حداقل ۴ طبقه را در ساخت‌وسازها می‌تواند تحمل کند، اجازه بیشتر از ۲ طبقه نمی‌دهند.

حاج رسولی‌ها در پایان با بیان اینکه نباید از پروژه بهشت آباد غافل شد، تصریح کرد: مدیران استان و کشور باید همت به خرج دهند تا در این دولت روند اجرایی این پروژه آغاز شود.

کد خبر 746554

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول