Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز از عقد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در زمینه فعالیت‌های پژوهشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در دیدار مدیرعامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان اظهار کرد: ارتقای فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و افراد است که باید از ظرفیت‌های پژوهشگران نیز در این زمینه بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اماکن آموزشی و تاریخی ظرفیت مناسبی برای پژوهشگران عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان است، اعلام کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ همکاری با بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان انعقاد می کنیم تا اهداف فرهنگی شهر عملیاتی محقق شود.

ایرج شهین باهر با اشاره به تکالیف فرهنگی شهرداری خاطرنشان کرد: شهراری به نوبه خود تکالیف ویژه ای در بحث فرهنگی دارد و در ارتقای کمی و کیفی مسائل فرهنگی و هنری پیشقدم است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به تجهیز خانه تاریخی استاد سلطانی به عنوان مرکز تبریزپژوهی، گفت: مقرر شده است خانه تاریخی استاد سلطانی به عنوان مرکز تبریز پژوهی مورد استفاده قرار بگیرد که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان امضا می کنیم.

او در پاسخ به سوالی در زمینه همکاری شهرداری تبریز در بزرگداشت استاد شهریار نیز گفت: موضوع بزرگداشت روز استاد شهریار  نیاز به هماهنگی بیشتر دستگاه ها و افراد دارد و بر همین اساس در شورای شهر و کمسیون فرهنگی بحث و بررسی شده تا با مشارکت تمامی دستگاه ها و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در چارچوب مشخص صورت ‌گیرد.

او افزود: امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌ها برنامه‌های فاخری برای شهریار ملک ادب برگزار کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بنیاد فرهنگ هنر و ادب آذربایجان هنر و ادب آذربایجان بنیاد فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز