Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، در آستانه ماه محرم کارگاه دوخت پارچه‌های عزاداری شهدای دشت کربلا در آستان قدس حسینی علیه السّلام فعالیت خود را آغاز کرده است. در این کارگاه که بیش از 40 نفر فعالیت دارند، پارچه‌های سیاه عزا در ابعاد مختلف منقّش به نام امام حسین علیه السلام برای تزئین حرم آن حضرت دوخته و آماده می‌شود.

روز گذشته با تلاش خیاط‌ها و فعالان کارگاه دوخت و ‌تزئینات حرم امام حسین علیه السلام، روند دوخت پرچم سیاه عزا که هر سال در شب اول محرم بر فراز گنبد حرم امام حسین برافراشته می‌شود، به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سال در شب اول محرم طی مراسمی پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) که قرمزرنگ است، به رنگ سیاه در می‌آید و در ایام محرم و صفر پرچم‌های حرم‌های کربلا سیاهپوش است. امسال به‌دلیل شیوع کرونا مراسم تعویض پرچم حرم‌های حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) بدون حضور زائر و بدون برگزاری مراسم جمعی برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حرم امام حسین امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم