Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کلات‌پور گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه به عنوان ناجیان سلامت در ایام ماه محرم و صفر خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: جلسه ای در استانداری کرمانشاه با عنوان گردهمایی متولیان عاشورایی استان با حضور نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مدیران حوزه های علمیه شهرستانها، مدیران استانی و دستگاه های متولی برنامه های ماه محرم و نیز جمعی از مداحان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: در این جلسه پیرامون چگونگی و نحوه برگزاری مراسمات عزاداری در ماه محرم بحث و تبادل نظر شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این جلسه اعلام شد فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای همه عزاداران حسینی است و اعلام شد برنامه های ماه محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برگزاری مراسمات ماه محرم بیان داشت: ایشان بر اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید داشتند، که این مهم نیز سرلوحه کار همه هیئتی ها، بچه های مسجد و عزاداران حسینی است.

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان یکی از پایه های مسجد فرمایشات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار می دهند و امیدواریم بتوانیم با کمک به متولیان امر فضا را برای برگزاری باشکوه مراسم اباعبدالله حسین(ع) در عین رعایت پروتکل ها و موازین بهداشتی فراهم کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه بیان داشت: برنامه ها و بخشنامه های مربوط به برگزاری این مراسمات به کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ابلاغ خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه مجری دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا هستند و به عنوان کسانی هستند که می‌توانند به عنوان مجری طرح سلامت در ایام عزاداری ماه محرم و صفر باشند تا مراسم های مذکور با حفظ حرمت ها و موارد بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام کلات پور عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه به عنوان ناجی سلامت و نیز کمک به کادر بهداشت و درمان در ماه محرم و صفر و در مراسم های عزاداری خدمت می کنند.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام عزاداری ماه محرم و صفر کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه حجت الاسلام ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان