Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای شبکه تلویزیونی "آی ۲۴ نیوز" رژیم صهیونیستی، وزارت اطلاعات اسرائیل چهارشنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هدف از این حمله سایبری جمع‌آوری اطلاعات مهم و حساس بوده است.

در این اطلاعیه آمده است: حمله توسط یک سیستم سایبری بین‌المللی به نام "لازاروس" که از سوی یک کشور خارجی حمایت می‌شد و اعضای تیم آن از فناوری مختلف هک از جمله مهندسی اجتماعی و جعل هویت استفاده کرده بودند، هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه اضافه کرد: مهاجمان با جعل مدیران، مسؤولان ارشد بخش منابع انسانی، نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی پیشنهاد همکاری اغوا کننده را به کارمندان صنایع دفاعی اسرائیل از طریق شبکه اجتماعی "لینکدین" داده بودند تا به این وسیله بتوانند وارد شبکه یارانه‌های آنان شوند و اطلاعات امنیتی حساس را جمع‌آوری کنند.

وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله‌های سایبری در زمان مناسب تشخیص و خنثی شد.

برچسب‌ها تل آویو رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو رژیم صهیونیستی تل آویو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت به ارزیابی نادرست رژیم اسرائیل از واکنش ایران و اشتباهات محاسباتی اذعان کرد که این رژیم مرتکب شده است.

این رسانه از شکست اطلاعاتی دیگری در رژیم صهیونیستی پرده برداشت و نوشت: ارزیابی نادرست اسرائیل درباره ترور محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان سپاه در دمشق، منطقه را در آستانه جنگ قرار داد.

طبق گزارش این رسانه رژیم صهیونیستی، بخش اطلاعات نظامی ارتش این رژیم برآورد غلطی به مقامات سیاسی داد، مبنی بر اینکه ایران به طور مستقیم و از داخل خاک خود به این ترور واکنشی نشان نخواهد داد.

یدیعوت آحارنوت افزود: بخش اطلاعات نظامی ارتش برآورد کرده بود که واکنش از طریق متحدان ایران و به شکل شدید است و این کشور به طور مستقیم وارد عمل نخواهد شد.

این منبع صهیونیستی مدعی شد: موساد نمی دانست که این ترور در مجاورت سفارت ایران در دمشق به این شکل علنی انجام خواهد شد.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی روز گذشته در پاسخ به این سوال خبرنگار اسکای نیوز که آیا حمله به کنسولگری ایران در دمشق ارزش اقدام تلافی‌جویانه ایران را داشت؟، مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان مجاور سفارت حمله کرده بود.

وی همچنین مدعی شد که تل آویو اتهام نقض کنوانسیون وین را نقض نکرد.

به گزارش ایرنا، ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک کشورمان که در روز اول آوریل ۲۰۲۴ در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکوم و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

دیگر خبرها

  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • نظرسنجی در اسرائیل؛ چند درصد صهیونیست‌ها مخالف حمله به ایران هستند؟
  • کارشناسان اسرائیلی درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: ایران توانست به اسرائیل آسیب برساند/ آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی رژیم اسرائیل
  • حمله سایبری به سیستم‌های اطلاعاتی حساس رژیم اسرائیل
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • اطلاعات حساس رژیم صهیونیستی هک شد
  • حمله هکری علیه رژیم صهیونیستی
  • ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند