Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارو بوشیچ ، وکیل سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ در فیفا توضیحاتی ارائه کرد و از رد پیشنهاد سپاهان توسط این مربی کروات خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره پیشنهاد باشگاه سپاهان به برانکو ایوانکوویچ در پی استعفای امیر قلعه‌نویی از سمت سرمربیگری این تیم اصفهانی گفت:

بله، خبر پیشنهاد سپاهان به آقای برانکو صحت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پیشنهاد سرمربیگری به برانکو دادند که او به خاطر پایبندی به قراردادی که با فدراسیون فوتبال عمان دارد، به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. اینکه گفته شده است برانکو یا من برای مذاکره به ایران سفر خواهیم کرد، یا اینکه گفته شده است بلیت سفر و هتل هم برای ما رزرو شده، صحت ندارد. توجه داشته باشید که برانکو حتی حاضر به مذاکره با سپاهانی‌ها نشد و پاسخ منفی به پیشنهاد آنها داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر برانکو هدایت تیمی را برعهده نداشت، حاضر بود هدایت سپاهان که یکی از رقبای اصلی پرسپولیس هست را برعهده بگیرد؟»، اظهار داشت:

سؤال زیرکانه‌ای پرسیدید، اما باید بگویم اگر برانکو سرمربی تیمی دیگر نبود، پیشنهاد سپاهان را بررسی می‌کرد، چون به‌هرحال او یک مربی حرفه‌ای است و باید حرفه‌ای هم تصمیم‌گیری کند. اگر برانکو بخواهد روزی به ایران بازگردد، اولین گزینه او پرسپولیس خواهد بود، اما همان‌طور که گفتم او حرفه‌ای است و از دید من احتمال سرمربیگری تیمی دیگر در ایران را رد نمی‌کند، حالا می‌خواهد آن پیشنهاد از استقلال باشد یا از سپاهان.

مدیر برنامه‌های سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد:

زمانی که برانکو قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد، چند باشگاه ایرانی با پیشنهادهای خوب به دنبال استخدام او بودند، اما هیچ‌کدام تضمینی برای پرداخت به موقع دستمزدش را ندادند، از این رو برانکو آن پیشنهادات را رد کرد، چون نمی‌خواستیم مشکلاتی که در پرسپولیس برای او به وجود آمد، تکرار شود.

بوشیچ همچنین در مورد وضعیت پرونده شکایت برانکو و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

در حال حاضر پرونده در کمیته انضباطی فیفا در جریان است و باشگاه پرسپولیس تنها ۳۰ درصد از مطالبات برانکو را پرداخته است. پرونده مارکو هم در فیفا بسته شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو سپاهان پرسپولیس برانکو پرسپولیس سپاهان برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد