Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار،  چهارشنبه اعلام کرد: با دریافت چندین گزارش سرقت در سطح استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری چند متهم شده و با شناسایی محل های اختفای این افراد، ۱۱ نفر دزد و مالخر را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این افراد در بازجویی انجام شده به ۷۱ فقره سرقت اعتراف کردند که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف افزون بر ۳ میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: ۹ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در استان به ارزش سه میلیارد و ۶۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کشف شد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد شکایت شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفندهایی چون خرید و فروش خودرو، ملک و... اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده‌اند، این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در این راستا محل اختفای چند متهم شناسایی و ۶ نفر از آنان دستگیر شدند که برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی انتقال یافتند.

دستگیری دزدان جاجرم 

فرمانده انتظامی جاجرم نیز با بیان اینکه ۲ نفر از دزدان منازل در این شهرستان با ۶ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار داشت: با دریافت چند گزارش مبنی بر سرقت از انباری منازل، این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ رضا قندی افزود: با بررسی و شناسایی محل اختفای این افراد، اقلام دزدی شامل ظروف مسی قدیمی، ابزارآلات کار، سیم مفتولی و لوازم منزل کشف و ضبط شد که دزدان نیز بازداشت و به مقر انتظامی منتقل شدند.

دستنبد پلیس بر دست کیف قاپ بجنوردی

رییس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک دزد کیف قاپ با ۸ فقره دزدی در مرکز استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس یک دزد حرفه ای را شناسایی و در اقدامی سریع و غافلگیر کننده وی را دستگیر کردند.  
سرهنگ مقصود رستگار اظهار داشت :متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد که با توجه به قرائن و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۸ فقره سرقت از طریق کیف قاپی در سطح معابر خلوت شهر اعتراف کرد.

برچسب‌ها بجنورد جاجرم فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جاجرم خراسان شمالی بجنورد جاجرم خراسان شمالی خراسان شمالی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل

  سرهنگ  حمید نوری اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در سطح شهرستان زابل و اعلام نارضایتی مالکان این فروشگاه‌ها، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های وقوع جرم، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی برنامه ریزی شده وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کردند.

  سرهنگ "نوری" تصریح کرد: متهم ۴۲ ساله که در تحقیقات اولیه در مواجهه با ادله ومستندات پلیس به ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در سطح شهرستان زابل اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت