Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با اطمینان می‌گویم در پرونده برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات صورت گرفته و در دست انجام، هیچ تهدید انضباطی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نگرانی‌های هواداران پرسپولیس را کاملا درک می‌کنیم و می‌خواهم از همین‌جا به آن‌ها بگویم در پرونده برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات صورت گرفته و در دست انجام، هیچ تهدید انضباطی، در محدوده جرایمی چون محرومیت، بسته شدن پنجره و کسر امتیاز، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامه اخیر فیفا نیز موید این نکته بود که آن‌چه پیش از این اعلام شد، درست بود.

وی ادامه داد: هواداران عزیز پرسپولیس، اخبار و شایعات گوناگونی را از منابع مختلف و بعضا غیر رسمی دریافت می‌کنند که باعث نگرانی آن‌ها می‌شود و این مساله با بازخوردها در شبکه‌های اجتماعی، گسترش می‌یابد، اما اکنون می‌توانیم با قاطعیت این اطمینان را بدهیم که باشگاه پرسپولیس در این پرونده‌ها که گفته شد با مواردی مانند مشکل برای نقل و انتقالات به دلیل بروز محرومیت یا کسر امتیاز روبرو نمی‌شود.

رسول‌پناه خاطر نشان کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، این پرونده مدیریت شده است و تسویه بدهی و پرداخت مابقی حقوق آقای برانکو در حال انجام است.پیش از این با توجه به هجمه‌ای که وجود داشت، تاکید کرده بودیم که طبق آیین نامه انضباطی، هر اقدامی هم صورت بگیرد، مهلت یک ماهه‌ای داده خواهد شد و ما برای تسویه بدهی و اجرای کامل رای فیفا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نامه اخیر فیفا بر آن چه گفتیم صحه گذاشت. انتظار جریمه را هم داشتیم. البته تمام تلاش خود را برای عدم مواجه با آن انجام دادیم. اگر ماجرا را به دادگاه عالی ورزش می‌کشیدیم بیشتر هزینه و مشکل به آینده منتقل می‌شد.

اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت 30 روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان


انتهای پیام/ 

هواداران پرسپولیس حتما تایید می‌کنند که بیش از یک و نیم میلیون یورو پرداخت، بار مالی بسیار سنگینی است و تامین اعتبار مرحله به مرحله انجام شد.

این پرونده به عنوان سنگین‌ترین پرونده باشگاه، قبل از پایان مهلت تعیین شده از سوی فیفا برای همیشه بسته می‌شود و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. هواداران از این ناحیه کوچکترین نگرانی نداشته باشند.

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی نصرتی: پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است احتمال شکایت استقلالی‌ها از باشگاه پرسپولیس و پیروانی نصرتی: پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس بیشتری به مصاف استقلال می‌رود/ دوست دارم فینالی تمام قرمز ببینم واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۲ مطهری: از بازی با استقلال استقبال می‌کنیم/ ذهنیت مثبتی نسبت به داوری دربی داریم ۳ سخنگوی سپاهان: عجله‌ای نیست؛ به جز برانکو‌ ۹ گزینه دیگر هم داریم/ به هیچ بازیکنان داخلی یا خارجی بدهکار نیستیم ۴ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۵ زنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد ۶ اعلام اسامی محرومان هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال ۷ سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است ۸ طهماسبی: امیدوارم داوری دیدارمان با استقلال مشکلی نداشته باشد/ این بازی مهم‌ترین بازی فصل ماست مهمترین اخبار ورزشی اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم فارین افرز: آمریکا با ترامپ روز به روز بیشتر منزوی و زمین‌گیر می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899304

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو