Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@03:17:11 GMT

بایدن ۷۱ درصد شانس پیروزی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۸۹۵۹

به گزارش ایران به نقل از نشریه هیل، وب سایت ۵۳۸ که بر تجزیه و تحلیل نظرسنجی های آمریکا در موضوعات سیاسی و متمرکز است، در آخرین گزارش خود از شانس بالای پیروزی بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

نام ۵۳۸ این وب سایت از تعدادی آرای الکترال آمریکا گرفته شده است.

براساس نظرسنجی وب سایت ۵۳۸، حمایتها از بایدن در مقابل ترامپ در یک ماه گذشته افزایش یافته است و بیشترین حمایت ها از وی به علت روشنی سیاست های کلی از طرف ایالت های فلوریدا، ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا و آریزونا صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن همچنین با ۱.۴ امتیاز صدرنشین نظرسنجی ها در کارولینای شمالی و اوهایو است و در طرف دیگر ترامپ با ۱.۵ امتیاز در صدر نظرسنجی های جورجیا، تگزاس و آیووا قرار دارد.

براساس گزارش وب سایت ۵۳۸، نظرسنجی های چند ماه گذشته روند نسبتا ثابتی را به خود گرفته و بیانگر پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا هستند.

نات سیلور سردبیر وب سایت۵۳۸ با تایید نظرسنجی های اخیر گفت: اما با این وجود باید قبول کرد که در ۸۳ روز پایانی قبل از آغاز انتخابات نوامبر (آبان) آمریکا چیزهای زیادی می توانند تغییر کنند.

جو بایدن نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آخرین پیام توییتری خود به تشریح انتخاب کاملا هریس به عنوان معاون خود و نابسامانی‌های این کشور در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «اگر کامالا هریس و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی (کامالا هریس) است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.»

روز چهارشنبه بایدن، کامالا هریس را به عنوان معاون خود معرفی کرد.

کامالا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا بوده و وی دومین سناتور آفریقایی الاصل مجلس سنا به شمار می آید.

منبع: الف

کلیدواژه: کامالا هریس نظرسنجی ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع

بمب افکن B-۵۲، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-۵۲ Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، چرا خوش‌شانس؟ زیرا این پرواز این بمب‌افکن در روز بر فراز مناطق شهری به قدری نادر است که باید خوش‌شانس بود تا بتوان آن را از نزدیک دید. اما باید یادآور شد که همان‌طور که از اسم این بوئینگ پیدا است، آن یک بمب‌افکن است و در نتیجه بمب می‌اندازد و در عمل هواپیمای ویران‌گری است که دیدن آن هنگام انجام عملیات چندان خوش‌آیند نخواهد بود.

ویدئو پرواز این بمب‌افکن که برای اولین بار در اینستاگرام بارگزاری شد، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده‌است و توجه مخاطبن زیادی را به خود جلب کرده‌است. بنابر گفته تماشاگران، کلمه بزرگ برای این بمب‌افکن کافی نیست و باید آن را عظیم توصیف کرد و صدای آن که در آسمان پرواز می‌کند بسیار گوش‌خراش است.

گفتنی است که بمب افکن B-۵۲ در دوران جنگ سرد، به عنوان نمادی برای قدرت و بازدارندگی ساخته شد؛ این بمب‌افکن برای مدت زیادی در نیروی نظامی ایالات متحده آمریکا جا خوش کرده‌است. اولین بار در دهه ۱۹۵۰ توسط بوئینگ تولید شد و باور کنید یا نه، هنوز هم در خدمت است.

این غول پرنده آزمون زمان را پس داده و همچنان در آسمان‌ها پرواز می‌کند؛ همانطور که به نظر می‌رسد، افکن B-۵۲ بزرگ‌تر از هواپیما‌های معمولی است. این جانور تاریخچه‌ای طولانی در جنگ و بقا دارد و به همین دلیل است که وقتی ویدیویی از پرواز بمب افکن B-۵۲ در اینستاگرام منتشر شد، به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی دلسوختگان قم شانس صعود را زنده نگه داشت
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • زلنسکی: بدون کمک آمریکا، شانس پیروزی نداریم