Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:38:20 GMT

ضرورت رعایت الزام‌های بهداشتی در ماه محرم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۰۵۴

ضرورت رعایت الزام‌های بهداشتی در ماه محرم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر چهارشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت افزود: محرم و صفر فرصتی بسیار ارزشمند برای کمک به نیازمندان است و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها و جهت دهی به نذرها و رزمایش کمک‌های مومنانه بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی همنوعان وظیفه اجتماعی است، اضافه کرد: در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه که شرایط سختی را اقشار آسیب پذیر تجربه می‌کردند، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت خدمت رسانی را تسهیل کرد و همه نهادها و مردم با اعتقاد به آرمان‌های بلند خود به میدان کمک رسانی آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات تا پایان ریشه کنی کرونا دوام و قوام خواهد داشت و همان طور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند عزاداری‌های ماه محرم و عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.

کد خبر 4997490

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه تبریز نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم محرم 99 آمار کرونا ماه محرم گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟