Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:39:18 GMT

۹ کشته و زخمی در یک سانحه قطار

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۰۶۶

۹ کشته و زخمی در یک سانحه قطار

به گزارش افکارنیوز،

 تازه‌ترین گزارش‌ها درباره سانحه قطار در اسکاتلند واقع در شمال انگلیس نشان می‌دهد در این سانحه تاکنون دست کم سه نفر کشته و شش نفر نیز زخمی شده‌اند که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.

اخبار بین الملل- منابع خبری محلی اعلام کردند علاوه بر راننده لوکوموتیو دو نفر دیگر در این حادثه جان باختند و شش نفر هم زخمی شدند که جراحات برخی از آنان شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها در اسکاتلند واقع در شمال انگلیس اعلام کردند بارندگی شدید دیروز در منطقه ابردین شایر (Aberdeenshire) موجب رانش زمین در نزدیکی شهر استونهیون (Stonehaven) شده بود و در نتیجه، پیش از ظهر امروز زمانی که قطار به این منطقه رسید، از خط راه آهن به بیرون منحرف شد و پس از برخورد با دیواره یک مسیل، لوکوموتیو آن آتش گرفت.

به نوشته ایوینینگ استاندارد، به علت همه گیری کووید-۱۹ و محدود شدن تردد مردم، قطار فقط ۱۲ سرنشین داشت که ۶ نفر از آنان مسافر و ۶ نفر نیز کارکنان قطار بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سانحه قطار انگلیس اسکاتلند انگلیس کشته و زخمی سانحه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند بر اثر خروج خودروی مسابقه‌ای در سریلانکا از مسیر ۷ نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس گفت که یکی از خودروها از پیست منحرف شد و با تماشاگران و مسئولان مسابقه برخورد کرد.

تالدووا گفت که هفت نفر از جمله چهار مقام و یک دختر هشت ساله کشته شدند و ۲۰ نفر دیگر در بیمارستان تحت مداوا هستند. وی گفت: حال سه تن از مجروحان وخیم است.

تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئوهای شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقه متوقف شد.

کد خبر 6085848

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم