Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@06:01:43 GMT

خروج مرگبار قطار از ریل در انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۱۱۳

به گزارش ایرنا، پلیس این حادثه را «جدی» اعلام کرده و نزدیک به ۳۰ خودروی امدادگر برای رسیدگی به این حادثه در صحنه حضور دارند.  

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد، دود غلیظی از محدوده‌ای که قطار متوقف شده به آسمان می‌رود.

هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست اما منابع محلی می‌گویند که احتمال لغزش زمین باعث این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات رسمی این مساله را تائید نکرده‌اند اما با وجود جاری شدن سیل در فصل زمستان، چنین احتمالی بعید به نظر نمی‌رسد.

نیکلا استرجن سروزیر اسکاتلند از وقوع این حادثه ابراز تاسف کرده و می گوید که قطار در محلی خارج شده که دسترسی به آن برای نیروهای امدادگر بسیار دشوار است.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز در توئیتی عنوان کرد که از شنیدن این حادثه متاثر شده و نگران مسافرانی است که در داخل قطار گرفتار شده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قطار حادثه دیده از مجموع ۶ واگن تشکیل شده که در زمان حاضر چهار واگن روی قسمت خاکریز قرار دارند. 

گرنت شپس وزیر ترابری انگلیس هم برای رسیدگی به این حادثه جلسه فوری تشکیل داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست

پاسخ کوبنده ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری خود در دمشق علاوه بر نمایش قدرت بازدارندگی تهران، به کشور‌های غربی به خصوص آمریکا نشان داد زمانی که پای منافع ملی در میان باشد ایران با کسی مسامحه نمی‌کند. اکنون واشنگتن و متحدانش به دنبال آرام ساختن تنش‌های به وجود آمده در منطقه هستند. 

به گزارش الجزیره، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز (سه شنبه) طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، همتای صهیونیست خود درباره شرایط منطقه و ضرورت کاهش تنش‌ها به رایزنی پرداخت.

بر این اساس، سوناک در این تماس تلفنی به نتانیاهو گفت: اکنون زمان آرامش است. حقیقت این است که تشدید تنش‌ها در منطقه به در راستای منافع هیچ کشوری نیست. 

دفتر نخست وزیر انگلیس در گزارش خود پیرامون این تماس تلفنی آورده است: سوناک در این تماس تلفنی تاکید کرد تنش در خاورمیانه به نفع منافع هیچ کس نیست و تشدید تنش‌ها تنها به تعمیق ناامنی در منطقه دامن می‌زند. 

این بیانیه می‌افزاید: نخست وزیر انگلیس همچنین خاطر نشان کرد لندن خواستار مشاهده گام بزرگ تغییرات در حجم ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه است. 

در عین حال، تل آویو وعده داده است به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهد؛ موضوعی که به گفته مقامات غربی قرار است به صورت محدود و غیرتنش آور صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد