Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:18:16 GMT

واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۱۲۷

واکنش مقصودلو به بازگشت اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد

‍‍‍‍‍‍

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: حکم فعالیت من در این فدراسیون ۲۱ مرداد ماه به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت هاشم اسکندری به فدراسیون بولینگ و بیلیارد به‌عنوان رئیس اظهار داشت: من روز گذشته فدراسیون را به آقای اسکندری تحویل دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محرومیتش تمام شده بود و دوباره به فدراسیون بازگشت. حکم سرپرستی من در فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تا 21 مرداد ماه بود.

وی در ادامه افزود: در زمان حضورم در فدراسیون کارهای مربوط به سرپرستی را به نحو احسن انجام دادم و اجازه ندادم امور فدراسیون روی زمین بماند.

هاشم اسکندری اواخر مهر ماه سال 97 با کسب 25 رأی از 39 رأی مأخوذه برای دومین بار پیاپی به‌عنوان رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس انتخاب شد. وی در روزهای پایانی سال 98 از سمتش به صورت غیرمنتظره کنار رفت و محمدرضا مقصودلو سرپرست این فدراسیون شد. اسکندری از 22 مرداد ماه مجدداً به‌عنوان رئیس فدراسیون کار خود را آغاز و نشست هیئت رئیسه را برگزار کرد.

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون بولینگ با بازگشت آقای رئیس



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بولینگ بیشتر بخوانید... مقصودلو: وزارت ورزش اعلام می‌کند چه زمانی انتخابات را برگزار کنیم/ تلاش می‌کنیم لیگ را تمام کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مقصودلو: وزارت ورزش اعلام می‌کند چه زمانی انتخابات را برگزار کنیم/ تلاش می‌کنیم لیگ را تمام کنیم واژه های کاربردی مرتبط بولینگ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۲ زنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد ۳ اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان ۴ سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است ۵ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۶ اعلام اسامی محرومان هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال ۷ سخنگوی سپاهان: عجله‌ای نیست؛ به جز برانکو‌ ۹ گزینه دیگر هم داریم/ به هیچ بازیکنان داخلی یا خارجی بدهکار نیستیم ۸ واکنش باشگاه پیکان به شایعه انتقال این تیم به بندرعباس مهمترین اخبار ورزشی اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بولینگ بولینگ فدراسیون بولینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!   سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»   حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

دیگر خبرها

  • واکنش رشیدی کوچی به بازگشت گشت ارشاد: اذا فسد العالِم، فسد العالَم
  • رحماء بینهم/ شعری که افشین علا در واکنش به بازگشت گشت ارشاد سرود
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!