Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز از کشف ۲۰ فقره سرقت کابل مخابراتی تا توقیف وانت پیکان را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف وانت پیکان و کشف ۲۰۳ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی‌ریز، ۲۰۳ کیلو تریاک در بازرسی از یک وانت پیکان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: شب گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی‌ریز حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را متوقف کنند، گفت: در بازرسی از آن، ۲۰۳ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از توقیف خودرو حامل ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت اله برومندی گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور مواصلاتی فراشبند-کازرون به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از آن خودرو، ۹۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی از نوع صابون، کرم، محلول پاک کننده و تقویت ابرو، پودر تقویتی، ماسک صورت، کپسول ویتامین و شوک برقی پزشکی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۶ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف ۲۰ فقره سرقت کابل مخابراتی در  شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل مخابراتی در سطح شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری "۲۰ گل سرخ" موفق شدند در این خصوص سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی اقرار کرد، گفت: سارق پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق، ۳۰ کیلوگرم کابل مخابراتی مسروقه کشف شد، تصریح کرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، لذا شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی مواد مخدر فرمانده انتظامی فقره سرقت کابل کابل مخابراتی ۲۰ فقره سرقت وانت پیکان ۲۰۳ کیلو کشف ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای قاچاق در دهلران