Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@20:46:20 GMT

عدم اقامه نماز جمعه در ۳۲ شهر فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۱۶۴

عدم اقامه نماز جمعه در ۳۲ شهر فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: نماز جمعه ۲۴ مرداد در ۳۲ شهر فارس برگزار نمی شود و در ۴۴ شهر دیگر که دارای وضعیت سفید، زرد و نارنجی کرونا هستند، اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان شیراز»، امروز (چهارشنبه 22 مرداد) از عدم امکان برگزاری نماز جمعه در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه وضعیت شیراز در خصوص کرونا، همچنان قرمز است، نماز جمعه 24 مرداد در شیراز برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس افزود: علاوه بر شیراز در 31 شهر دیگر استان نیز امکان اقامه نماز جمعه این هفته وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 32 شهر فارس در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند که شامل  شیراز، آباده، بوانات، مرودشت، کوار، کازرون، سروستان، زرقان، قیروکارزین، ارسنجان، خرامه، جهرم، خفر و شهرهای توابع آنهاست که نماز جمعه این هفته در آنها برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان تاکید کرد: در 44 شهر دیگر در استان که دارای وضعیت سفید، زرد و نارنجی کرونا هستند، نماز جمعه این هفته با اعمال تمامی نکات و موارد بهداشتی برگزار می شود و نمازگزاران باید سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا کرونا در فارس شیراز نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

­امروز؛ غزۀ غرق در خون و آتش، ­فریادِ بلندِ عدالتخواهیِ تاریخ­است، که در سایۀ سکوتِ سرد و مرگبار مجامعِ بی خاصیت بین‌المللی و نهادهایِ دروغین و نمادینِ حقوق بشری، سخت در آتشِ ظلم و جنایاتِ رژیمِ منحوس و منفورِ صهیونیستی، در سوز و گدازست.

امروز، غزه، این باریکۀ غرق در خون و استقامت و صحنۀ نبرد جریانِ حقّ با جنودِ باطل؛ صدای حقیقت در گلو خفته بشریت و صلایِ بلندِ­ «هیهات منّا الذّلۀ» ­عاشورای حسینی و­ «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» ­است که در گوش جهان طنین انداز است و عدالتخواهان و حقیقت جویان عالم را به استغاثه و یاری می‌طلبد و مردمان آن، این روز‌ها به جای آب و غذا، با بمب و موشک و اشک و آه روزۀ خود را افطار می‌کنند و با وضو و غسل در خونِ خود، شربت شهادت نوشیده و به دیدار معبود می‌شتابند.

غزۀ مقاوم، این باریکۀ عزت و شرافت، مقاومت و ایستادگی؛ امسال در حالی بیش از نیمی از ماه بندگی و ضیافت الهی، ماه مبارک رمضان را پشت سر گذاشته که مردم بی‌گناه و بی‌پناهِ آن زیرِ سخت‌ترین شکنجه‌های طاقت فرسا و جنایات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، ماه هاست که با تحمل قحطی و تشدیدِ گرسنگی و تشنگی و تحریمِ دارو و از بین بردنِ زیر ساخت‌های شهری و سلامتی و مراکز درمانی؛ چشمِ امید به نصرت الهی بسته و منتظر دستانِ مهربان و نوع دوستِ آزادگان و مسلمانانِ جهان در یاری رساندن به آنان و اقدام عملی عاجل در برقراری آتش بس کامل هستند.

امروز؛ قلب ِجهان و قلوب امت بزرگ اسلامی در غمِ این مصیبتِ جانسوزِ نسل کشی و جنایت علیه مظلومانِ بی‌پناهِ غزه، سخت جریحه‌دار است و امت بزرگ رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» از داغ این اهانت نابخشودنی و جنایت نسل‌کشی و قتلِ عام، سخت خشمگین و عصبانی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن محکومیتِ مجددِ جنایاتِ ضدِ بشری و نسل‌کشی وحشیانه و ادامه‌دار صهیونیست‌های خون‌آشام و با تقدیر از حمایت‌های پیوسته و الهام بخش ملل مسلمان و آزاده در اقصی نقاط جهان، به‌ویژه مردمِ مؤمن، روزه‌دار و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی؛ از دولت‌های اسلامی می‌خواهد در پاسخ به مطالبۀ جدی امت اسلامی از هرگونه حمایت و کمک به رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی پرهیز و با قطع شریان‌های حیاتی و ارتباطات اقتصادی و دیپلماسی؛ ضربۀ قاطع و تعیین کننده‌ای بر پیکر غاصبانِ فلسطین و قدسِ شریف وارد ساخته و از مردم مؤمن و روزه دار ایران در استان‌های؛ خراسان رضوی، فارس ­و اصفهان ­دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در «راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار» ­این هفته ۱۰ فروردین ماه، ضمن اعلام همبستگی و حمایت خود از غزۀ مقاوم و محکومیت جنایات وحشیانۀ صهیونیست‌های خون آشام، مرگِ اسرائیل و آمریکا را فریاد زنند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود