Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:22:53 GMT

دانشمند آمریکایی: ترامپ خودشیفتگی شدیدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۱۹۸

دانشمند آمریکایی: ترامپ خودشیفتگی شدیدی دارد

یک دانشمند برجسته آمریکایی در زمینه روانشناسی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا از اختلال شخصیتی خودشیفتگی رنج می‌برد.

به گزارش مشرق، دکتر «جان زینر» از دانشمندان برجسته در زمینه روانشناسی در دانشگاه جرج واشنگتن می‌گوید که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از اختلال شخصیتی خودشیفتگی رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: ترامپ: من قوای ذهنی لازم برای ریاست‌جمهوری را دارم

به گزارش نشریه ایندیپندنت، این محقق آمریکایی که رئیس سابق واحد مطالعات درمانی خانواده در موسسه ملی بهداشت روانی آمریکا بوده در مصاحبه‌ای و در پاسخ به سوالی درباره ادعای «ماری ترامپ» خواهرزاده رئیس جمهور آمریکا در کتاب خود درباره مشکلات روانی عمویش، به اختلال شخصیتی ترامپ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برادرزاده ترامپ در مسابقه افشاگری برنده شد!

دکتر زیمر در ادامه این مصاحبه به بحران شیوع ویروس کرونا در آمریکا و مدیریت بد دولت این کشور برای مقابله با این همه‌گیری اشاره کرد و گفت: «ما در یک طوفان قرار داریم که ترکیبی از یک همه‌گیری مرگبار و شکست کامل در رهبری این بحران توسط فردی هستیم که مسئول جلوگیری از این شرایط اضطرار ملی وحشتناک است.»

این محقق آمریکایی اضافه کرد: «دونالد ترامپ ما را به شکست کشاند چون وی همانطور که همیشه بوده بی‌کفایت است و از اختلال روانی بسیار شدیدی رنج می‌برد که وی را برای حضور در هر موضوعی که فراتر از نیاز شخصیت وی برای ستایش است، ناتوان می‌کند.»

وی گفت: «شرایط روانی که وی از آن رنج می‌برد به صورت رسمی به عنوان یک نمونه حاد اختلال شخصیتی خودشیفتگی به شمار می‌آید

دکتر زینر گفت که این اختلال یک شکست در کودکی است و فراتر از آن توسعه یک حس درونی با ارزش بودن یا عزت نفس است.

درسال ۲۰۱۷ نیز دکتر زینر هشدار دادن بود که مشکل روانی ترامپ ممکن است یک تهدید وجودی برای جهان به شمار آید چون وی این قابلیت را دارد که در هر زمان از تسلیحات اتمی استفاده کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین دونالد ترامپ ویروس کرونا آمریکا خودشیفتگی رئیس جمهور آمریکا اختلال شخصیتی رنج می برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمان گفت: نگه داشت خاطرات جنگ وافرادی که درآن شرکت کرده‌اند درتمام دنیا وجود دارد وکشور ایران درسال‌های دفاع مقدس چهره‌هایی را پرورش داد که هرکدام الگویی برای نسل جوان امروزهستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی در مراسم بزرگداشت سالگروز شهادت صیاد شیرازی که با حضور کارکنان سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کرمان برگزارشد، افزود:باید واقعیت‌های جنگ رابرای جوانان وفرزندانمان تبیین کنیم وشهید صیادشیرازی مجموعه معارف جنگ رابه همین منظورتشکیل داد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان کرمان با اشاره به خصوصیت‌های بارز شخصیتی شهید صیاد شیرازی همچون التزام به ولایت فقیه، نماز اول وقت و مطالعه گفت: وی در دوران دفاع مقدس خدمات بسیار مهمی به کشور کرد که یکی از بارزترین اقدامات وی در عملیات مرصاد بود.

توکلی تصریح کرد: بایستی خصوصیات شخصیتی این شهید همچون پایبندی به نماز اول وقت برای ما الگو باشد و نیرو‌های مسلح هرچه بیشتر به سلاح ایمان مجهز شوند و رابطه خود را با خداوند متعال تقویت کنند یقینا در انجام ماموریت‌ها موفق خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • اختلال روانی و عقلی بیش از ۷۰۰۰ نظامی صهیونیست
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن