Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@02:00:44 GMT

پنجمین تست کرونای تیم نساجی انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۲۲۵

پنجمین تست کرونای تیم نساجی انجام شد

پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران از انجام پنجمین تست کرونای اعضای این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، مصطفی اکبری پزشک تیم نساجی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۲۲ مردادماه طبق پروتکل برای پنجمین بار بیش از ۵۵ نفر از اعضای تیم نساجی و عوامل، زیر نظر ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با کیت‌های استاندارد، توسط آزمایشگاه کیوان مورد تایید سازمان بهداشت جهانی، وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی‌ورزشی، تست پی‌سی‌آر و تست‌های آنتی‌بادی آی‌جی‌جی و آی‌جی‌ام و همچنین تب‌سنجی و تست اکسیژن خون انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مدیرعامل نساجی: قرارداد ممشلی تمدید می‌شود یک کرونایی جدید در ذوب‌آهن

پزشک تیم نساجی ضمن تشکر از مجموعه باشگاه به‌منظور رعایت بهداشت فردی و عمومی گفت: در چهار مرحله تست‌گیری گذشته، نتایج همه تست‌ها منفی بوده و امیدواریم این‌بار نیز منفی باشد.

وی گفت: همان‌طور که پیش‌تر اشاره کرده بودیم، پروتکل ابلاغی کارایی لازم را نداشته و بسیاری از تیم‌ها مبتلا شده‌اند. به همین‌منظور برای فصل آینده باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری در این زمینه برای حفظ سلامتی جامعه فوتبال انجام شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین سازمان بهداشت جهانی وزارت بهداشت فوتبال ویروس کرونا اخبار کرونا لیگ برتر بازیکنان فوتبال ورزشی تست کرونا تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست
  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • ارسال ۲ درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه/ تحمیل کرونای روانی به مردم جهان
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • جزئیات مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!