Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف کرمانشاه از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان خبرداد و گفت : برنامه‌های بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم برای برگزاری در ۴۰ بقعه متبرکه برنامه‌ریزی شده بود که به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا این برنامه در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : اجرای برنامه‌ها با محوریت تبیین قیام امام حسین (ع) با مرکزیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص خواهد بود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه افزود: با تأکید اجرای برنامه‌های محرم براساس پروتکل‌های بهداشتی است و پس از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای برنامه‌های محرم، تکلیف همه گروه‌ها و نهاد‌ها در برپایی مراسم ماه محرم مشخص شد.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: برنامه‌های محرم امسال با محدودیت برگزار می‌شود و در این راستا بیشتر برنامه‌ها در قالب فضای مجازی اجرا خواهد شد. امسال برنامه‌های ماه محرم و صفر با شرایط متفاوتی برگزار می‌شود و نمی‌توان برنامه‌ها را با حضور جمعیت بسیار اجرا کرد.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط امسال از محل نیات واقفان رزمایش مواسات مؤمنانه برگزار می‌شود و به‌جای نذورات و پخت غذا در ایام محرم و صفر توزیع بسته‌های معیشتی را در برنامه‌های این اداره‌کل داریم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه امور خیریه بصیرت عاشورایی آستان مقدس برگزار می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه