Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با غلبه بر آتالانتا به‌عنوان اولین تیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 2 بر یک بر آتالانتا غلبه کرد و برای اولین بار در تاریخ خود راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری‌سن‌ژرمن در شرایطی در ورزشگاه اسپورتِ لیسبون نماینده شگفتی‌ساز ایتالیا را شکست داد و صعود کرد که تا دقیقه 90 بازی با یک گل از این تیم عقب بود. این گل را ماریو پاسالیچ در دقیقه 26 برای آتالانتا به ثمر رسانده بود.

در حالی که شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی خود را برای برگزاری جشن صعود آماده کرده بودند، مارکینیوش در دقیقه 90 گل تساوی را برای PSG زد و سه دقیقه بعد با گلزنی چوپو موتینگ بازیکن تعویضی پاریسی‌ها، بازگشت دراماتیک نماینده فرانسه کامل شد و این تیم صعود کرد.

توخل: بازی با آتالانتا یک چالش بزرگ است

 

به این ترتیب آخرین نماینده سری A در اولین فصل حضورش در لیگ قهرمانان از گردونه رقابت‌ها حذف شد و پاری‌سن‌ژرمن هم به مرحله بعدی صعود کرد، جایی که باید با برنده بازی امشب تیم‌های اتلتیکومادرید و لایپزیگ دیدار کند. این بازی از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آتالانتا پاری‌سن‌ژرمن لیگ قهرمانان اروپا بیشتر بخوانید... گاسپرینی: ترجیح می‌دادم رفت‌وبرگشت با پاری‌سن‌ژرمن بازی کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گاسپرینی: ترجیح می‌دادم رفت‌وبرگشت با پاری‌سن‌ژرمن بازی کنیم واژه های کاربردی مرتبط آتالانتا پاری‌سن‌ژرمن لیگ قهرمانان اروپا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد ۲ اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان ۳ زنوزی: افشاگری‌های من برای سالم‌سازی فوتبال است/ اشتباهاتم مانع قهرمانی تراکتور شد ۴ زمان برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد ۵ رسول‌پناه: با اطمینان می‌گویم در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند ۶ واکنش باشگاه پیکان به شایعه انتقال این تیم به بندرعباس ۷ سخنگوی سپاهان: عجله‌ای نیست؛ به جز برانکو‌ ۹ گزینه دیگر هم داریم/ به هیچ بازیکنان داخلی یا خارجی بدهکار نیستیم ۸ سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است مهمترین اخبار ورزشی اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس؛ فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات برانکو/ خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بیخ گوش سرخپوشان سعادتمند: انتظار دارم رقابتی سازنده و جوانمردانه با پرسپولیس داشته باشیم/ بدهی‌های گذشته مانند الوار روی سر ما ریخته است وکیل برانکو: او بدون تیم باشد پیشنهاد هر تیمی را بررسی می‌کند حتی استقلال/ برانکو حاضر به مذاکره با سپاهان نشد روشن: دلال‌ها در استقلال قرارداد کوتاه مدت می‌بندند تا هر سال پول دلالی بگیرند/ نیمکت این تیم باید قوی‌تر و سنگین‌تر شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتالانتا پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا آتالانتا پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)