Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

طی هفته های اخیر بحث درباره جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ و پیوستن این بازیکن لیورپول بسیار داغ دنبال شده است.

اخبار ورزشی- در واقع به نظر می‌رسد که این هافبک اسپانیایی دیگر هیچ علاقه ای به حضور در جمع باواریایی ها ندارد و به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است.

روز گذشته اما مدیر باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارل هاینس رومنیگه نیز تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات خوب با جدایی تیاگو موافقت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این باره گفت: " در مورد تیاگو، مشخص است که او به ما اعلام کرده که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد."

حالا و در همین رابطه بیلد از یک مشتری جدید برای تیاگو آلکانترا رونمایی کرده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه منچسترسیتی به جذب هافبک اسپانیایی علاقه نشان داده و پپ گواردیولا به دنبال این است تا یکبار دیگر با هافبک مورد علاقه اش کار کند. از طرفی جدایی داوید سیلوا در پایان فصل نیز می تواند به شایعات درباره حضور تیاگو در منچسترسیتی دامن بزند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیاگو آلکانترا لیورپول لیورپول منچستر سیتی تیاگو آلکانترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست

کیم به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند

طرفداری | پس از ارائه عملکردی درخشان در ترکیب ناپولی و کمک به این تیم در راه قهرمانی سری آ، کیم مین جائه در تابستان 2023 با ۵۰ میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد. هرچند در ابتدای فصل، اوضاع برای این مدافع کره‌ای خوب پیش می‌رفت و او به طور مداوم در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار می‌گرفت، اما رفته رفته وضعیت تغییر کرد و کیم حالا به اولویت سوم توماس توخل برای قرارگیری در ترکیب تبدیل شده‌است.

آینده کیم چگونه رقم خواهد خورد؟

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، کیم مین جائه هرچند از وضعیت فعلی خود ناراضی است، اما به جدایی از بایرن مونیخ فکر نمی‌کند و می‌خواهد با تلاش بیشتر، ارزش‌های خود را برای فصل آینده به اثبات برساند. علاوه بر این، مدافع کره‌ای در شهر مونیخ احساس راحتی می‌کند و جو موجود در رختکن باشگاه را نیز دوست دارد، لذا خروج از آلیانتس آرنا در اولویت او نیست.

کیم تا چه زمانی با بایرن مونیخ قرارداد دارد؟

کیم مین جائه که در فصل جاری 30 بازی برای بایرن‌مونیخ انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به رسانده است، تا ۲۰۲۸ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و ارزش فعلی او توسط ترنسفرمارکت، 55 میلیون یورو تخمین زده شده‌است. از اینتر و حتی ناپولی به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده شده‌.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)