Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@05:56:49 GMT

نیمار: غیر ممکن بود به حذف شدن فکر کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۴۹۳

ستاره برزیلی پاریسی ها در فکر صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا است.

دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 پاریسی ها به پایان رسید و نیمار به همراه هم تیمی هایش موفق شدند تا به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کنند.

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، نیمار در مصاحبه پس از بازی با آتالانتا اذعان می کند که هرگز به کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا فکر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

هیچ وقت به حذف از لیگ قهرمانان اروپا فکر نکرده ام. هیچ چیزی نمی تواند باعث شود تا ما به حضور در فینال لیگ قهرمانان فکر نکنیم. رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها خیلی سخت بود. ما در حال تجربه اتفاقات بسیار خوبی هستیم. ما ترکیب فوق العاده ای را در اختیار داریم و مانند یک خانواده هستیم. غیر ممکن بود که به حذف شدن فکر کنیم.

همچنین بخوانید:

نیمار بهترین بازیکن دیدار آتالانتا و پاری سن ژرمن شد (عکس)

پاری سن ژرمن 2-1 آتالانتا؛ تجربه پاریسی ها، معجزه پسران برگامو را ناتمام گذاشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با حذف دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

 

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم فوتبال رم در دور رفت میزبان لورکوزن خواهد بود و برنده نبرد بنفیکا و مارسی از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی روز دوم می (13 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت بیستم همان ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • حذف تیم های اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا