Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح قرارگاه پنجشنبه‌های جهادی ادارات شادگان هر هفته روز پنجشنبه در یکی از مناطق این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: بررسی مشکلات عمرانی، ارتقای خدمات شهری و رفع نیازها و مشکلات ضروری مردم در حوزه آب و برق، گاز، مخابرات، راه‌ها و معابر عمومی در منطقه چومه سید علوان شادگان در روز پنجشنبه هفته جاری به صورت میدانی بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رصد فعالیت‌های قرارگاه پنجشنبه‌های جهاد ادارات شادگان، همچنین دعوت از پیمانکاران توانمند برای شرکت و پشتیبانی در این طرح، بررسی توسعه طرح آب شرب و لایروبی جوی‌ها و فاضلاب و انجام آهک پاشی، تسطیح جاده و ایمن‌سازی، جمع‌آوری نخاله، اصلاح و تقویت روشنایی منطقه چومه، مشارکت گروه‌های مردمی محیط زیست و بهداشت در پنجشنبه‌های جهادی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.

صبری پور در پایان گفت: از محرک‌های توسعه شهری، خدمت‌رسانی در مناطق کم برخوردار است.

کد خبر 4997402

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان توسعه شهری مدیریت شهری شهرداری شادگان ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم محرم 99 آمار کرونا گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پیرو سلسله جلسات ماهانه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان ارومیه و در راستای در جریان قرار گرفتن مردم روستا‌های شهرستان از روند اجرای این مصوبات، به دستور مقام عالی شهرستان مقرر گردیده پیگیری این جلسات علاوه بر فرمانداری، در بخشداری‌ها هم با موضوع پیگیری مصوبات مختص آن بخش برگزار گردد.

این جلسه دومین جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخش نازلو می‌باشد که به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو و بخشدار نازلو و برخی از روسای ادارات شهرستانی و بخشی ونمایندگان برخی ادارات کل استان و سایر مدعوین در محل بخشداری نازلو برگزار شد.

حاجیلاری معاونت عمرانی فرمانداری با بیان اینکه ازمجموع ۱۵۲ مصوبه عمرانی کلی شهرستان ۳۰ مصوبه مختص این بخش بوده که از این مصوبات ۲۸ مصوبه در مرحله اتمام و یا در حال اقدام بوده وتن‌ها دو مصوبه بدون اقدام باقیمانده است که درصد میانگین پیشرفت فیزیکی کل مصوبات این بخش با پیشرفت ۶۵ درصد می‌باشد. 

در مجموع ۱۵ دستگاه اجرایی وظیفه اجرای مصوبات در بخش نازلو را عهده دار می‌باشند که شرکت آب وفاضلاب با ۵ مصوبه و اداره کل راه وشهرسازی با ۴ مصوبه و سپس ادارات ورزش وجوانان وجهاد کشاورزی وراهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر کدام با سه مصوبه و همچنین سایر دستگاه‌های دیگر در حال اجرای این مصوبات می‌باشند.

در ادامه حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو وبخشدار نازلو و وشهردار نوشین شهر و نماینده دهیاران بخش نیز نکته نظرات ومسائل مهم بخش وشهر را بیان ودستگاه‌های حاضر نیز اقدامات انجام یافته در این بخش از مصوبات سفر و سایر موارد مطرح شده را در جلسه سه ساعته‌ای که برگزار گردید توضیحات لازم را ارائه دادند.

در انتهای جلسه آقای حاجیلاری با اشاره به اعتبارات عمرانی مصوب و تخصیص یافته به ادارات کل در کمیته برنامه ریزی و سایر، ضرورت پیگیری مدیران دستگاه‌های شهرستانی در پیگیری اعتبارات از ادارات کل مربوطه را تاکید و با اشاره به فرمایش ریاست محترم جمهوری در ابتدای سال جدید و تعریف ابر پروژه رضایتمندی مردم ضرورت توجه تمامی مدیران را به حل مسائل ومشکلات مهم و رضایتمندی مردمی برشمردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند