Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:21:10 GMT

پاریس در انتظار اتلتیکو یا لایپزیش؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۶۴۱

با پایان یافتن اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از چهره اولین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه" هر چند شیوع کرونا باعث شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزاری مسابقات فشرده شود و در چهار شب متوالی پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صورت متمرکز و به میزبانی کشور پرتغال بسته شود، اما همچنان سطح کیفی مسابقات در اوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شب اول رقابت‌های این مرحله، پاریسی‌ها که خود را تا دقیقه 90 بار دیگر حذف شده می‌دیدند با ثبت یک کامبک تماشایی به ماجراجویی شگفتی ساز شاگردان گاسپرینی در تیم آتالانتا پایان دادند و مانع از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شدند.

 

صعود امشب شاگردان توخل، اولین صعود پاریس سن ژرمن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بود؛ آن‌ها که هفته آینده باید در این مرحله به میدان بروند، باید 24 ساعت منتظر بمانند تا از دوئل حساس اتلتیکو مادرید و لایپزیش رقیب‌شان در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

 

آن‌ها امیدوارند تا با عبور از مرحله نیمه نهایی و رویارویی با یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید و لایپزیش خود را یک گام دیگر به تاریخ‌‌سازی و طلسم شکنی‌شان نزدیک‌تر کنند.

 

پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کارلو آنچلوتی به پنالتی رودیگر و صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (2.8MB)

دیگر خبرها