Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت:طرح ناظر در کمال احترام انجام می‌شود و پلیس برخورد فیزیکی به هیچ عنوان ندارد و به شکل قانونی یکی از وظایف خود را دنبال می‌کند، هر چند ممکن است در روند اجرای این طرح نیز اشکالاتی وجود داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اینکه بنده جزء طرفداران جدی طرح ناظر هستم، گفت: پلیس بر مبنای قانون باید با کسانی که ارزش‌های پذیرفته شده در جامعه را زیر سوال برده و نظم عمومی و هنجار‌های جامعه را برهم می‌زنند برخورد کند؛ این طرح از طرح‌های موثر و خوب نیروی انتظامی است و بنده طرفدار سرسخت طرح ناظر و امنیت اخلاقی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طرح ناظر در کمال احترام انجام می‌شود و پلیس برخورد فیزیکی به هیچ عنوان ندارد و به شکل قانونی یکی از وظایف خود را دنبال می‌کند، هر چند ممکن است در روند اجرای این طرح نیز اشکالاتی وجود داشته باشد که برای رفع اشکالات تلاش صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه مبنی بر اینکه در انتصاب فرماندهان چه میزان روش و منش زندگی آنان را ملاک قرار می‌دهید، تاکید کرد: مقام معظم رهبری "مدظله العالی" فرمودند:" اگر تشریفات بیاید، مرگ ارزش‌ها را شاهدیم" (نقل به مضمون) عنوان کرد: ساده زیستی یکی از چیز‌هایی است که در انقلاب ما ارزش و ارج داشته و دارد و خوشبختانه امروز در رأس نیروی انتظامی سردار "اشتری" به عنوان فرمانده‌ای ولایی، عنصری انقلابی و تربیت شده در خانواده‌ای مذهبی و ریشه دار، سکانداری می‌کند وطی بخشنامه‌ای محکم‌تر از بخشنامه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خطاب به فرماندهان و مدیران ابلاغ و تاکید کردند که از تشریفات پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: هر چند پس از دوران سازندگی به بعد برخی از مسئولان به سمت تشریفات و تجملات رفته، اما شما به عنوان خبرنگار پلیس شاهدید در نیروی انتظامی، فرمانده ناجا، بنده و ... مخالف تشریفات هستیم و در این راستا نیز ابلاغ و اقدام کرده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ادیانی پلیس طرح ناظر نظم عمومی طرح ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراغه

سرهنگ فارسی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه از اجرای طرح نور در مراغه خبر داد و اظهار کرد: پلیس به درخواست‌ها و مطالبات به حق مردم مومن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند برخورد خواهد کرد. 

وی افزود: این طرح با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی و بی حجابی اجرا می‌شود.

سرهنگ فارسی از روسای اتحادیه‌ها صنفی خواست به برخی اصناف و مشاغل از جمله آرایشگران زنانه، عکاسی‌ها و فیلمبرداری‌ها بیشتر نظارت داشته باشند. 

 وی همچنین خواستار افزایش نظارت شهرداری در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور جلوگیری از هنجارشکنی‌ها شد.
 
 فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان یادآور شد: افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند به صورت ویژه مورد تذکر قرار می‌گیرند و اقدامات قانونی در مورد آنها انجام می‌شود و رعایت حجاب قانون بوده و جزو مطالبات مردم متدین شهرستان می‌باشد امیدواریم که تمامی مردم قانون را رعایت نمایند تا شاهد هنجارشکنی و قانون شکنی در سطح شهرستان نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • گشت برگشت!
  • اجرای طرح نور عفاف و حجاب در چهارمحال‌ و بختیاری
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی
  • تصاویر طرح برخورد با بی‌حجابی