Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:14:20 GMT

پیداشدن کودک زنجیرشده در طویله حیوانات!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۸۱۳

پیداشدن کودک زنجیرشده در طویله حیوانات!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس محلی نیجریه کودک ۱۲ ساله‌ای را که به مدت ۲ سال در یک طویله به همراه بز‌ها و مرغ‌ها زندگی می‌کرد پیدا کرد. این کودک که شدیداً دچار سوءتغذیه بود توسط یک زنجیر به ستون چوبی داخل طویله بسته شده بود. این در حالی بود که پدر شرور این کودک به همراه ۳ زن و ۱۷ فرزندش در آسایش و راحتی مشغول زندگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گروه از وکلای حقوق بشر به همراه ماموران پلیس روز یکشنبه با حضور در مکانی که این کودک نگهداری می‌شد او را پیدا کردند. این کودک به علت سوءتغذیه شدید به سختی قادر به ایستادن روی پاهایش بود. بنا به گفته «حمزه آتاهیرو والا»، سرتیم این گروه نجات، خانواده این کودک شامل پدر و سه زن او در داخل خانه ای که دارای امکانات خوبی بود زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید

لحظه سرقت مرغ دریایی از کافی شاپ!

مادر واقعی این کودک ۲ سال پیش بر اثر ابتلا به بیماری فوت کرده بود و این کودک پس از مرگ مادرش توسط پدر و سه نامادری اش در طویله نگهداری می‌شد. پلیس همچنین «جیبرین علیو»، پسر ۱۱ ساله این خانواده را که در زندانی کردن برادرش در طویله با پدر و همسران وی همکاری می‌کرد بازداشت کرد.

این پسر ۱۱ ساله به خبرنگاران گفت که برادر بزرگش مبتلا به بیماری صرع بوده و خانواده‌اش برای جلوگیری از مفقودشدن او دست به این کار زده بودند. او مدعی شد که برادرش فقط در طول روز در این طویله نگهداری می‌شد و آن‌ها برای درمان او اقدام به فروختن ماشین و خانه‌شان کرده بودند.

گفتنی است؛ قربانی که هویتش هنوز اعلام نشده بلافاصله پس از نجات یافتن به بیمارستانی در «بیرنین کِبی» منتقل شد. او اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و تحت درمان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری صرع کودک آزاری خطرات کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی استوار زاده، صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: طی اخبار واصله مبنی بر شکار غیرمجاز حیوانات وحشی در حوزه استحفاظی شهرستان راور، با تلاش شبانه روزی مأمورین گشت یگان حفاظت از محیط زیست و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی، ۲ نفر شکارچی غیرمجاز و مسلح غیربومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری شکارچیان توسط دوستداران محیط زیست، پرونده قضائی تشکیل و در این عملیات تعداد سه قبضه سلاح و همچنین لاشه چهار رأس جبیر نیز کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در حین بازپرسی از متهمین، شکارچیان به بزه ارتکابی خود اقرار نموده‌اند و در این خصوص قرار تأمین کیفری متناسب صادر شد.

وی افزود: مطابق با ماده ۱۳ قانون صید و شکار و همچنین قانون مجازات اسلامی برای شکار حیوانات وحشی و اقدامات علیه محیط زیست مجازات حبس از نود و یک روز تا سه سال و همچنین جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض انقراض متعلق به زمان خاصی نبوده و تمامی نسل‌های آینده نیز باید از وجود آنها منتفع گردند، لذا این مرجع قضائی به عنوان حافظ منافع عمومی هیچ گونه اغماض و مماشاتی را در برخورد با متعرضین به محیط زیست نخواهد داشت و به شدت با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6080557

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • تیمار و رهاسازی چهار گونه جانوری در طبیعت میاندشت جاجرم