Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تقابل استقلال تهران و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت:این بازی به خودی خود جذاب است. وقتی قرار است در نیمه نهایی جام حذفی هم با یکدیگر بازی کنند به هیجان آن افزوده می شود. بنابراین شاهد یک دیدار تماشایی خواهیم بود که خبری از احتیاط در آن نیست چون باید یک تیم برنده شده و به فینال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد اظهار داشت: من فکر می کنم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می تواند آنها را با آرامش بیشتری به  این بازی برساند. از سوی دیگر شرایط فعلی این تیم چالش بزرگی برای کادرفنی پرسپولیس است. انگیزه بازیکنان باید در سطح بالایی باقی بماند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: به لحاظ فنی کامل ترین تیم ایران، پرسپولیس است ولی شرایط خاص این بازی به گونه ای است که نمی توان پیش بینی داشت. استقلال تیم با کیفیتی شده است و می تواند خطرساز باشد. با این حال فکر می کنم در شرایط استاندارد پرسپولیس خیلی بهتر است.

آشوبی درباره صحبت های افشین پیروانی و در ادامه آن سعید رمضانی در مقام سرپرستی دو تیم تصریح کرد: رفتارهایی که از سوی مدیران دو باشگاه رقم خورد بسیار غیر حرفه ای است. سرپرست پرسپولیس نباید درباره استقلال صحبت کند و یا بالعکس. این تیم ها باید روی کیفیت خودشان متمرکز شوند و این اصل پیش پا افتاده ای در فوتبال حرفه ای است که باید به حریف احترام گذاشت. کری خوانی نیز ادابی دارد که رعایت نمی شود. بارها شاهد بوده ایم مربیان در کنفرانس های مطبوعاتی به جای اینکه درباره تیم خودشان صحبت کنند درباره حریف اظهار نظر می کنند که کار عقلانی نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه ها به جای اینکه دست به تخریب حریف بزنند بهتر است مشکلات ساختاری تیم های خودشان را برطرف کنند. باشگاه هایی که با بدهکاری های فراوان خود در فیفا تنها به هوادارانشان استرس وارد می کنند.

کد خبر 4997336 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال جام حذفی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال لیگ برتر فوتسال تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!

پرونده یکتا ناصر و منوچهر هادی هنوز در اینستاگرام دنبال می‌شود.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز ( یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.

بلافاصله بعد از آن یکتا ناصر، ضمن بیان این‌که عکس‌ها بدون هماهنگی با او گرفته شده واکنش تندی در اینستاگرام به قاضی شهریاری نشان داد.

حالا در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر، محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در فضای مجازی نوشت: «خانم یکتا ناصر خودتون شاهد بودید که کل تعطیلات عید رو با توجه به پستی که موجب تشویش اذعان عمومی کردید درگیر بچه شما شدم. مکررا با شما و همسر شما تلفنی صحبت شد و شما دیشب تلفنی خواستید که فردا جلسه بگذارید و تمرکزتان روی گرفتن فرزند مشترک بود.»

او توضیح داد: «دختر شما بالای ۷ سال سن دارد و حضانت او برابر قانون با پدرش است. دادگاه خانواده هم هیچ حکمی در خصوص تداوم حضانت فرزند مشترک برای شما صادر نکرده است. اما با همسر سابق شما در این تعطیلات مکرر صحبت شد و ایشون هم قبول کردند که تا زمان تصمیم دادگاه خانواده فرزند مشترک ۶ روز پیش شما باشد و تنها ۲۴ ساعت پیش پدر. حتی زمان و مکان هم تعیین شد و افرادی که نباید بیایند فرزند مشترک را تحویل بگیرند مشخص کردید.»

قاضی شهریاری نوشت: «در اول جلسه هم که هنوز آقای منوچهر هادی نیامده بودند با توجه به رفتار بد شما گفتم تشریف ببرید دادگاه خانواده که شما گفتید ((تنها کسی که آقای هادی حرفش را گوش می دهد شما هستید -در حالی که من ایشان را اصلا ندیده و نمشناختم- همین جا صحبت کنیم تا بچه را به من بدهد)). بعد از سه چهار ساعت صحبت با هم توافقاتی کردید و من مکررا به آقای هادی در گوشه ای گفتم که از حق خود بگذرد و بگذارد فرزند مشترک فعلا پیش شما (خانم ناصر یکتا) باشد تا آرامش برگردد و ایشان هم قبول کردند. آسیب ها را به شما گفتم و وضعیت فعلی و آتی فرزند مشترک را. خیلی صحبت ها به صورت غیر رسمی مطرح شد تا بلکه بتوانیم نقاط اشتراک را پیدا کنیم. حتی برای اطمینان شما یکی از همکاران را فرستادم تا در محل منزل همسر سابقتان فرزند مشترک را به شما تحویل دهد و این کار هم انجام شد.»

او نوشت: «در پایان در حضور پدرتان گفتیم که خودتان با یک پستی در همان صفحه موضوع را خاتمه داده اعلام کنید تا بیش از این از موضوع شخصی شما سو استفاده نشود که گفتید من این کار رو نمی کنم شما خودتان این کار را انجام بدهید. عکس ها در حضور خود شما گرفته شد و از نگاه ها متوجه عکس گرفتن هستید در حال حاضر به دور از انصاف و واقعیت مجددا دست به انتشار پست دروغ زدید. در جلسه دو تا همکاران ما و پدر شما و آقای هادی حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند. تاکید کردم متاثر از دیگران نباشید و بگذارید آرامش به فرزندتان و خودتان برگردد. اگر کپشن رو دقت کنید به مسایل جرم شناسی و روانشناسی پرداختم و اشاراتی خیلی کوتاه به اینکه موضوع شما حل و فصل شده است بر اساس تقاضای خودتان. فقط میتوانم بگویم متاسفم.»

دیگر خبرها

  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • ماشاریپوف سکوت خود درباره مشکلاتش در استقلال را شکست
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!