Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:07:50 GMT

امیدواری گواردیولا به رسیدن به رکورد زیدان و آنچلوتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۸۳۳

امیدواری گواردیولا به رسیدن به رکورد زیدان و آنچلوتی

سرمربی منچسترسیتی امیدوار است بتواند به رکورد زین الدین زیدان و کارلو آنچلوتی دست یابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یوفا، منچسترسیتی در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به دیدار لیون فرانسه برود. برتری در این دیدار باعث می شود تا سیتی به نیمه نهایی معتبرترین تورنمت فوتبالی در قاره ارپا راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا که دو قهرمانی با بارسلونا در لیگ قهرمانان داشت، هرگز نتوانست بعد از آن دوران درخشان موفقیت خود را تکرار کند و به همین خاطر خیلی ها نیز قهرمانی او در لیگ قهرمانان را به حضور لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی مرتبط دانستند.

اکنون بهترین فرصت برای قهرمانی او و تیمش در لیگ قهرمانان فراهم شده است. برگزاری بازی ها به صورت تک حذفی و متمرکز شانس سیتی را برای موفقیت در لیگ قهرمانان زیاد کرده است. آنها بعد از برتری برابر لیون باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از دو تیم بارسلونا یا بایرن مونیخ بروند که هر دو تیم از تیم های سابق گواردیولا هستند و این مربی شناخت خوبی روی آنها دارد.

در تاریخ لیگ قهرمانان زین الدین زیدان ۳ بار با رئال مادرید، کارلو آنچلوتی دو بار با میلان و یک بار با رئال مادرید قهرمانی را تحربه کردند و گواردیولا می تواند خودش را به صدر برساند. البته باب پیزلی نیز سابقه ۳ قهرمانی در جام باشگاه های اروپا را لیورپول در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پاریسی‌ها بار دیگر موفق به حذف کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان شدند

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن در استادیوم لوییس کمپانیس با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با پیروزی ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، بارسلونا در تمام ادوار حضورش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر هیچ تیمی به اندازه پاری سن ژرمن حذف نشده است. پاریسی‌ها تا به امروز، ۳ مرتبه بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده‌اند: 

یک چهارم نهایی فصل ۱۹۹۴/۹۵ یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۰/۲۱ یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳/۲۴

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!