Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:26:51 GMT

۱۰ کیلومتر راه روستایی در استان البرز آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۰۳۶

۱۰ کیلومتر راه روستایی در استان البرز آسفالت شد

گودرز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای طرح سراسری بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی استان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان البرز آسفالت شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح سراسری آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی کشور (طرح ابرار) طی سال جاری ۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان طالقان و اشتهارد آسفالت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه در همین راستا تا کنون بیش از هشت کیلومتر از راه‌های روستایی بالا و پایین طالقان و دو کیلومتر راه‌های روستایی در شهرستان اشتهارد آسفالت شده است، گفت: مابقی نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود؛ علاوه بر راه‌های روستایی ۱۲ کیلومتر از راه‌های فرعی و غیر شریانی استان نیز در سال جاری در شهرستان‌های ساوجبلاغ و اشتهارد بهسازی و روکش آسفالت شده است.

محمودی افزود: در استان البرز ۹۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که بیش از ۸۰ درصد آن دارای راه آسفالته هست و مابقی طی سال‌های آتی آسفالت خواهد شد.

کد خبر 4997521

منبع: مهر

کلیدواژه: ساوجبلاغ استان البرز راهداری شهرستان کرج ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم محرم 99 آمار کرونا گرگان شهرکرد کمک مومنانه قزوین بیرجند کیلومتر از راه راه های روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم

خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.


 در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده   باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • بهسازی ۸۶۱ کیلومتر از محور‌های خوزستان
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود