Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:45:49 GMT

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم به زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۰۹۵

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم به زودی افتتاح می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم گفت: افتتاح مرکز نوآوری ظرف چند ماه آینده و مجتمع آزمایشگاه کارگاهی ظرف یکی دو هفته آینده ازجمله برنامه‌های مهم توسعه‌ای این دانشگاه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، فرامرز رضایی پویا در بازدید از دفتر خبرگزاری در استان قم با بیان اهمیت و جایگاه ویژه خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: اصحاب رسانه با همه مشکلاتی که دارند روی ریل صداقت حرکت می‌کنند و این روزها شاهد آن هستیم که اقبال عمومی به سمت اصحاب رسانه تمایل پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه پاسخ خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه را نمی‌توان با مادیات جبران کرد، تأکید کرد: تأثیرگذاری این قشر از جامعه باید از سوی مسئولان دیده‌ شده و مورد حمایت قرار بگیرند.

وی بیان کرد: رسانه وظیفه‌ای دارد که در راستای این وظیفه باید قدم بردارد و انجام این وظایف در ابعاد مثبت و منفی آن دارای تبعات و تأثیرگذاری بسیاری در جامعه است چرا که خبرنگاران مانند طبیبی می‌مانند که پیشگیری، درمان و ترسیم‌کننده مسیر آینده هستند بنابر این نقش اصحاب رسانه در تأثیرگذاری افکار جامعه انکارناپذیر است.

رضایی پویا در ادامه با بیان تعداد دانشجویان دانشگاه صنعی قم ابراز کرد: فعالیت‌های خیلی ارزشمندی در این دانشگاه صورت گرفته و دارای پتانسیلی بسیار خوبی است اما متأسفانه این مکان علمی خیلی به مردم معرفی نشده است، در واقع در اینجا نقش اصحاب رسانه دارای اهمیت بوده و می‌توان پتانسیل‌های دانشگاه را در سطح ملی و حتی بین‌المللی معرفی کرد.

تهران| ایجاد مرکز نوآوری دیجیتال در صنعت فولاد فاصله صنعت و دانشگاه را کاهش می‌دهدمرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شدافتتاح سومین مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در تهران

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم سپس به اختلاف‌نظر بین دانشگاه و اداره کل بهزیستی قم در زمینه مکان دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسیار خوش‌بین هستیم با توجه به جهش فعالیت‌های مثبتی که در دانشگاه در حال اتفاق افتادن است مسئولان تلاش جدی برای برطرف کردن این مشکل داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: افتتاح مرکز نوآوری ظرف چند ماه آینده و مجتمع آزمایشگاه کارگاهی ظرف یکی دو هفته آینده از جمله برنامه‌های مهم توسعه‌ای این دانشگاه هستند و با افتتاح این دو مرکز در راستای ارتقای اختراعات و فعالیت‌های نوآورانه دانشجویان گام‌های بسیار مؤثری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/451/ح

R7854/P/S6,62/CT13 بیشتر بخوانید... ۳ مرکز نوآوری تخصصی در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود نخستین مرکز نوآوری کشاورزی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود رئیس صداوسیما مرکز نوآوری ساترا را افتتاح کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۳ مرکز نوآوری تخصصی در استان قزوین راه‌اندازی می‌شود نخستین مرکز نوآوری کشاورزی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود رئیس صداوسیما مرکز نوآوری ساترا را افتتاح کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۳ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۶ میزان اثربخشی واکسن ویروس کرونا چه میزان خواهد بود؟ / آیا تزریق واکسن ایمنی دائمی ایجاد می‌کند؟ ۷ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۸ جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت مهمترین اخبار استانها گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ جزئیات جدید از پرونده اداره کل غله استان کرمان/ تخلفات بسیار فنی و ماهرانه انجام می‌شد/ اثبات آنها سخت بود تأکید استاندار گیلان بر جلوگیری از متضرر شدن شالیکاران؛ توزیع برنج وارداتی از مرداد تا مهر متوقف شود انتظار ۱۰ ساله ساکنان مجتمع هزار واحدی قاین به پایان رسید؛ اتمام طرح فاضلاب ‌مجتمع مهمترین اخبار تسنیم روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد چند مورد از واکسن‌‌های ایرانی کرونا مدل انسانی را پاس کرده‌‌اند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی می شود دانشگاه صنعتی قم مرکز نوآوری اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد

فازهای ۱ و ۲ مجموعه صنعتی بزرگ فروآلیاژپارس پارس دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسما افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، دیار زرخیز دامغان که تاکنون تنها با پسته مرغوب و تاریخ هفت هزارساله خود شناخته می‌شد، امروز باید به عنوان بهشت معادن ایران با روایت جهادگرانه صنایعی همچون فروآلیاژ پارس  معرفی شود.

اشتغال بخش صنعت و سرمایه گذاری و بالندگی شهرستان دامغان در این بخش طی یکی دو دهه گذشته با چشم پوشی بر استثنائات موفق و انگشت شماری همچون پروژه فولاد کویر با چالش‌ها و داستان‌های پیچیده و گاه بی‌سرانجامی روبه‌رو بوده است.

اما در این بین، سال 1400 شاهد برزمین زده شدن کلنگ آغاز ساخت کارخانه‌ای در دامغان بودیم که با تلاش مجاهدانه سرمایه‌گذار و دست‌اندرکاران آن و پیگیری مسئولان ارشد شهرستان اکنون دو فاز از آن به بهره برداری رسیده است.

تاکنون قریب به 400 نیرو در 2 فاز " مجموعه صنعتی فرو آلیاژ پارس دامغان مشغول به کار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل چهار فاز این کارخانه قریب به یکهزار نفر اشتغال مستقیم در این مجموعه صنعتی ایجاد شود.

گفتنی است، حجم تولید این واحد صنعتی سالانه 55 هزار تن است که بیش از 60 درصد تولیدات آن به کشورهای ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، پاکستان، عراق و رومانی صادر می‌شود و 100 درصد غبار تولیدی غبارگیرهای پیشرفته فروآلیاژ پارس دامغان نیز به عنوان محصولی ارز آور به کشورهای عربی صادر می‌شود.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • بررسی نقش هولدینگ های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری
  • تخمین سطح زیرکشت ۱۳ محصول راهبردی کشاورزی کشور با استفاده از هوش مصنوعی
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی