Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسداللهی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: از آغاز فصل خرید گندم تاکنون ۱۸ هزار و ۹۰۰ تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی به ارزش ۶۷۳ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال خریداری شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۵۱ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال معادل ۹۵ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است افزود: مقدار گندم خریداری شده تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳ درصد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

روز‌های طلایی برداشت گندم دیم در شهرستان قاین

اسداللهی  اظهار کرد: مانده مطالبات گندم کاران ۲۰ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی بیان کرد: امسال کار خرید گندم از کشاورزان در ۱۸ مرکز انجام می‌شود که از این تعداد دو مرکز دولتی در بیرجند و قاین فعال است و ۱۶ مرکز زیر نظر اداره تعاون روستایی در دیگر شهرستان‌ها برای خرید گندم مازاد کشاورزان فعال است.

او تصریح کرد: قیمت تعیین شده خرید تضمینی گندم امسال نسبت به پارسال ۴۷ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات گندمکاران خرید گندم خرید تضمینی گندم قیمت گندم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • گندم‌کاران از کمباین‌های دارای معاینه فنی استفاده کنند
  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست