Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:39:03 GMT

تجلیل از کودکان قصه گو در عید غدیر 

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۲۲۵

تجلیل از کودکان قصه گو در عید غدیر 

حسن بهرامی گفت: به منظور تشویق و ترغیب کودکان به شرکت طرح قصه گویان علوی، به مناسبت های مختلف از جمله در روز نیمه شعبان، ماه رمضان، روز قدس و عید غدیر به کودکانی که بهترین آثار ارسال کرده بودند، با اهدا جوایزی از آنها تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور تشویق و ترغیب کودکان به شرکت طرح قصه گویان علوی، به مناسبت های مختلف از جمله در روز نیمه شعبان، ماه رمضان، روز قدس و عید غدیر به کودکانی که بهترین آثار ارسال کرده بودند، با اهدا جوایزی از آنها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت ابراز کرد: یکی از برنامه های فرهنگی کانون امام علی علیه السلام در ایام کرونایی، راه اندازی گروه مجازی قصه گویان علوی می باشد که از ابتدای سال جاری این گروه راه اندازی شده است.

وی افزود: این گروه قصه گویی ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است که علاوه بر قصه با موضوع زندگی حضرت علی علیه السلام و زندگی سایر معصومین علیهم السلام، نقاشی و شعر نیز با همین مضمون در این گروه به اشتراک می گذارند.

بهرامی اظهار کرد: گروه قصه گویان علوی در راستای ترویج فرهنگ علوی و سبک و سیره ائمه معصومین علیهم السلام و با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان راه اندازی شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت با اشاره به نقش والدین در میزان مشارکت در گروه قصه گویان علوی، عنوان کرد: والدین سهم زیادی در میزان مشارکت کودکان در این برنامه دارند زیرا بایستی برای کودکان کتاب قصه و یا شعری از زندگی ائمه معصومین علیهم السلام تعریف کرده و از کودک بخواهند قصه و یا شعر را با صدای کودکانه بازگو کند.

 وی ادامه داد: هنگامی که کودکان با صدای کودکانه این قصه ها و اشعار را بازگو می کنند والدین باید فایل صوتی از اجرای کودک خود تهیه کرده و به گروه مجازی قصه گویان علوی در واتس آپ ارسال کنند.

بهرامی بیان کرد: یکی دیگر از اهدافی که دنبال می کنیم آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی، افزایش سطح مطالعه در خانواده ها و همچنین غنی سازی اوقات فراغت کودکان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت در خاتمه تاکید کرد: فعالیت های گروه قصه گویان علوی همچنان ادامه دارد و تاکنون با استقبال خوب کودکان و والدین مواجه شده است و امیدواریم بتوانیم به اهداف اجرای این طرح دست یابیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: قصه قصه گویی عید غدیر غدیر امام علی علیه السلام گروه قصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس