Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  محرومیت در بخش آبرسانی به شهر و روستا زیاد است که با تشکیل قرارگاه آبرسانی و توان گروه‌های جهادی به بخش‌هایی که مشکل آبرسانی داشتند ورود کردیم و تلاش گروه‌های جهادی   برای آبرسانی به مناطق کم آب استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به فعالیت‌های انجام شده  برای آبرسانی به غیزانیه و روستا‌های اطراف بیان داشت: بعد از افتتاح فاز اول آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم، عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش غیزانیه شهرستان اهواز با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء آغاز شد.

سرهنگ زبیدی افزود: بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) با ١٩دستگاه ٣٨ سرویس، صنایع فولاد با ١٠ دستگاه ٢٠ سرویس، نفت کارون ۴ دستگاه با ٩ سرویس بخش مشرحات (۵) سرویس و بخش غیزانیه (۴) سرویس، نفت مارون یک دستگاه با ٢ سرویس برای مشرحات،  ستاداجرای فرمان امام خمینی (ره) با  ۵ دستگاه ١٠ سرویس، امور عشایر با یک دستگاه ۲ سرویس و تملیکی اداره آبفا با ٢ دستگاه ١٠ سرویس آبرسانی به غیزانیه و روتا‌های هممجوار انجام داده اند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان تصریح کرد: برای حل ریشه‌ای مشکل کم آبی در روستاها، کار شناسایی چاه‌های آب شیرین را داشتیم که گروه‌های جهادی با یاری مردم و راهکار‌های خوبی که ارائه دادند و توانستند ۴۰ حلقه چاه نیمه عمیق حفر کنند تا مشکل کم آبی علاوه بر غیزانیه در روستا‌های ابویه رو، شمه، سیدرمضان، مشیر ۳ کوچک، سودان و.. کمتر شود.

این مقام مسئول با اشاره به دیدار با دهیاران غیزانیه جهت رفع مشکلات گفت: این روز‌ها برای رفع مشکل کم آابی در غیزانیه و برخی روستا‌های دیگر در خوزستان نیازمند همکاری بیشتر همه‌ی ارگان‌ها است.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به غیزانیه تامین آب شرب در غیزانیه گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • طغیان رودخانه ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد