Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@10:41:45 GMT

ایران یک نفتکش را در نزدیکی تنگه هرمز متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۳۶۱

ایران یک نفتکش را در نزدیکی تنگه هرمز متوقف کرد

به گزارش افکارنیوز،

 فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به سنتکام امروز (پنجشنبه) با انتشار یک ویدئو سیاه و سفید مدعی شد که نیروی دریایی ایران یک فروند نفتکش با پرچم لیبریا را در نزدیکی تنگه هرمز برای مدت کوتاهی تحت کنترل خود درآورد.

اخبار بین الملل- خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در این خصوص گزارش کرد، در این کلیپ ویدئویی منتشر شده، نیروهای ویژه‌ای به سرعت از یک بالگردی به سمت کشتی «ام وی ویلا» (MV Wila) پایین می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی تروریستی سنتکام مدعی است که آخرین جایگاه کشتی مذکور در امتداد ساحل شرقی امارات عربی متحده در نزدیکی شهر «خرفکان» بوده است. علیرغم ادعاهای فرماندهی سنتکام برخی منابع خبری گزارش کردند که کشتی مذکور در حال جاسوسی در تنگه هرمز بوده است.

یک مقام نظامی آمریکایی در حالی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که نیروی دریایی ایران به مدت پنج ساعت، روز گذشته (چهارشنبه) کشتی ام وی ویلا را تحت کنترل درآورد و سپس آن را آزاد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سنتکام نفتکش تنگه هرمز جاسوسی تنگه هرمز جاسوسی نفتکش سنتکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت پیروز شد که عبدالکریم حسن یک‌بار دیگر در ترکیب اصلی قرمزها به میدان رفت و نمایش خوبی را هم در برابر حریف قعرنشین ارائه کرد.

عبدالکریم در این بازی یک شوت از راه دور هم زد که می‌توانست تبدیل به گل شود اما پیام پارسا توپ را سیو کرد و دروازه تیمش را از ضربه نه‌چندان محکم ستاره قطری نجات داد.

با این حال سوژه جالب این بازی برای عبدالکریم، حضور او در نزدیکی مرز جنوب غربی ایران بود. آبادان جنوبی‌ترین شهر لیگ برتری ایران محسوب می‌شود و عبدالکریم نیز به واسطه سفر به استان خوزستان، طعم بازی در نزدیکی زادگاه خود را تجربه کرد.

مدافع چپ سرخپوشان متولد دوحه است و تمام دوران فوتبال خود را تا سال 2023 در السد سپری کرد تا این که یک اتفاق او را به فوتبال کویت و حالا لیگ برتر خلیج فارس کشانده است.

عکاس: شهرام آقاجری

دیگر خبرها

  • عبدالکریم و نزدیک‌ترین فاصله به زادگاه (عکس)
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد