Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با وجود اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) مرجع بیماران کرونا است، اما جداسازی‌ها به روش خوب، دقیق و علمی انجام شده و بخش زنان و زایمان این بیمارستان از نظر رعایت مسائل حفاظتی از دیگر بیمارستان‌های سطح استان مطمئن‌تر و احتمال آلودگی در آن کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال احمدی، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۳ مورد مادر باردار مشکوک یا مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی داشتیم که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت کرونا بودند.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری بیماری تاکنون ۱۸ مورد عمل جراحی سزارین و هشت مورد زایمان طبیعی در مادران باردار دارای بیماری حاد تنفسی، مبتلا یا مشکوک به کرونا انجام شده که خدمات لازم به آن‌ها ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: متاسفانه طی این مدت دو مورد مرگ مادر باردار داشتیم که یک مورد در خراسان جنوبی فوت کرده و یک مورد نیز بیمار اهل خراسان جنوبی بوده، اما در مشهد فوت کرده است.

احمدی با بیان اینکه در بخش زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر(عج) مسائل حفاظتی و بهداشتی مقابله با کرونا بسیار دقیق رعایت می‌شود، تصریح کرد: با وجود اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) مرجع بیماران کرونا است، اما جداسازی‌ها به روش خوب، دقیق و علمی انجام شده و همچنین بخش زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر(عج) از نظر رعایت مسائل حفاظتی از دیگر بیمارستان‌های سطح استان مطمئن‌تر و احتمال آلودگی در آن کمتر است، بنابراین مردم با خیال راحت برای گرفتن خدمات زنان و زایمان به این بیمارستان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مادران باردار یکی از گروه‌های پرخطر هستند که در معرض بیماری کرونا قرار دارند، رعایت مسائل بهداشتی و محافظت از آن‌ها بسیار مهم است؛ بنابراین در خانه ماندن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توصیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مادر باردار کروناویروس بیمارستان ولیعصر عج زنان و زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، متن بیانیه بسیج اساتید استان یزد بدین شرح است:    بسم الله القاسم الجباربن   وَإِذْ قَالَ مُوسَىٰ لِقَوْمِهِ اذْکُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ أَنْجَاکُمْ مِنْ آلِ فِرْعَوْنَ یَسُومُونَکُمْ سُوءَ الْعَذَابِ وَیُذَبِّحُونَ أَبْنَاءَکُمْ وَیَسْتَحْیُونَ نِسَاءَکُمْ ۚ وَفِی ذَٰلِکُمْ بَلَاءٌ مِنْ رَبِّکُمْ عَظِیمٌ   (آیه ۶ سوره ابراهیم)   زمانی موسی علیه السلام به اذن الهی قوم بنی اسرائیل را از دست فرعونی نجات بخشید که پسرانشان را کشته و دخترانشان را (به ذلّت و بیچارگی) زنده می‌گذاشتند و اکنون فرقه‌ای کودک کش به نام آن قوم، جنایاتی را در عصر مدرنیته و تمدن غربی رقم می‌زند که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و بواسطه این جنایات از انسانیت خود شرم می‌کند.   جنایت اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در بیمارستان شفای غزه و هتک حرمت زنان غزه در ماه رمضان المبارک که ماه رحمت و برکت الهی است به قدری شنیع و غیر انسانی است که همه انسان‌های آزاده جهان را به حرکت اعتراضی واداشته و دل‌های مومنین را آماده جهادی عظیم نموده است.   امّت اسلام و خصوصاً دولت‌های کشور‌های مسلمان در تاریک‌ترین دوره حاکمیتی خود در تاریخ هستند چرا که روزه خود را بر سفره‌هایی افطار می‌کنند که نان در خون هزاران کودک و زن مظلوم غزه زده و از لقمه ناپاک دشمن‌ترین دشمن مسلمین ارتزاق می‌کنند. اساتید بسیجی استان یزد ضمن اعلام برائت و محکومیت شدید این جنایات هولناک ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه اقدام تبیینی، کلامی، میدانی و جهادی تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مده ظلّه العالی) در آستانه شب‌های قدر دست دعا بر آستان الهی برداشته و ضمن آرزوی تعجیل در ظهور عدالت گستر هستی حضرت ولی عصر (عج)، تقدیر خیر و نیک برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه مسالت دارد.   بسیج اساتید استان یزد

دیگر خبرها

  • تولد دوازده نوزاد در تعطیلات نوروزی در بیمارستان کیش
  • اجتماع مادران و کودکان بوشهری در حمایت از مردم غزه
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد
  • افزایش ۲۲ درصدی تولد نوزادان در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • عوارض تزریق بوتاکس و ژل برای زنان باردار | اگر در آستانه مادر شدن هستید،‌ دور این ۴ مورد را خط بکشید