Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:58:40 GMT

بازگشت دانش آموزان آلماني به مدارس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۴۰۶

بازگشت دانش آموزان آلماني به مدارس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صداوسيما، دانش آموزان آلمانی به مدارس خود بازگشتند.

میگوئل گونگورا نماینده دانش آموزان در کمیته مدارس ایالت برلین در این باره گفت در حال حاضر بزرگترین ترس و واهمه آن است که مدارس، بار دیگر تعطیل شوند. به همین خاطر هم اکنون بسیاری از دانش آموزان از اینکه بار دیگر امکان بازگشت به محل تحصیل خود را یافته اند، بسیار خوشحالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود وقتی مشاهده می کنیم، این بار دانش آموزان، خواهان بازگشت به مدارس هستند و در عین حال ترس و نگرانی زیادی هم از ظهور موج دوم شیوع ویروس کرونا وجود دارد که اگر چنین اتفاقی بیفتد، هنوز هیچ طرح اضطراری برای این منظور نداریم که واقعا خلاء و فقدان چنین طرحی احساس می شود.

وی تاکيد کرد از نظر ما استفاده از ماسک در این شرایط، توجیه پذیر است. این چیز خوبی است که ما به این وسیله بتوانیم از (سلامت) یکدیگر محافظت کنیم. اما آنچه مهم است آن است که به ویژه در حین تدریس معلم در سر کلاس های درس، فضای آموزشی مناسبی را با وجود اجبار دانش آموزان به استفاده از ماسک در اختیار داشته باشیم و این کار ساده ای نیست. چون برای دانش آموزان سخت است ساعت ها در سر کلاس از ماسک استفاده کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام آلمان ویروس کرونا بازگشایی مدارس دانش آموزان حسن دیاب ابوالفضل موسوی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد در جمع اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان دارالعباده گفت: امیدآفرینی یکی از وظایف ما بین دانش آموزان است و باید به این باور برسیم که در حال ارتقا هستیم.

وی افزود: معلم باید امید بخش باشد و امیدآفرینی در جامعه از رساندن آب به تشنه در حال مرگ واجب‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه ریزی پنهان در مدارس، از هجوم موریانه به چوب مخرّب‌تر است که اگر این برنامه ریزی به بار نشست، تمام موفقیت‌های ما به شکست تبدیل می‌شود.

رحیمی نژاد ادامه داد: متاسفانه بیش از ۳۰ سال است که برنامه ریزی پنهان در مدارس به صورت نامحسوس اجرا شده و برخی آثار آن را شاهدیم.

وی خاطرنشان ساخت: نگاهی که توسط بعضی معلمان به دانش آموزان منتقل شده، موجب شده با وجود پیشرفت‌های ما در حوزه‌های مختلف، در مواردی شاهد ناامیدی دانش آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: باید به دنبال طرح و برنامه‌ای باشیم که نسل جدید به این باور برسند که ما در جامعه جهانی به صورت برجسته مطرح هستیم.

وی تاکید کرد که باید حرف دل دانش آموز را بشنویم و او را امیدوار کنیم، چراکه امید و سپس هویت برای ما واجب و اساس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به آسیب حضور پررنگ و چشمگیر معلمان زن در مقطع ابتدایی افزود: برای جلوگیری از انحراف فکری دانش آموزان در این مقطع باید فکری اساسی شود که یکسان سازی جنسیت در هر مدرسه یکی از راهکارهاست.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد
  • ۱۶۰ میلیون پاکت شیر در مدارس توزیع شد/ ۱۵ نوبت دیگر تا پایان سال تحصیلی