Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان گفت: طرحی ۹ مرحله‌ای برای شناسایی، ارتباط و حل مشکلات صنایع استان با همکاری نهاد‌های مختلف برنامه ریزی کرده ایم.

مهدی احمدی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه به دلیل شرایط کرونا، امکان حضور جهادگران در مناطق جهادی نیست، ما سعی کردیم روش کار را تغییر دهیم و حرکت جدیدی را در عرصه جهادی شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی با اشاره به ضرورت ارتباط با شهرک‌های صنعتی گلستان، افزود: با دوستان ناحیه و سرگروه‌های جهادی در چندین جلسه به این جمع بندی رسیدیم که برای ارتباط با صنایع و پیدا کردن راه حل‌هایی برای مشکلات آنان برنامه ریزی کنیم.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان ادامه داد: در چندین جلسه به یک برنامه ۹ مرحله‌ای رسیدیم که در مرحله اول آن باید داده‌های اولیه مورد نیاز درباره صنایع و مشکلات آنان را جمع آوری کنیم.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم با ارگان‌های دولتی استان برای دریافت این اطلاعات ارتباط گرفتیم، گفت: ارگان‌هایی مانند استانداری، اطلاعات استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهاد‌های مرتبط که درباره صنایع استان اطلاعات دارند، ارتباط گرفتیم تا آمار وضعیت صنعت در استان را به دست آوریم.

احمدی بیان کرد: در مرحله سوم به دنبال تهیه یک پرسشنامه و فرمت شناسایی صنایع استان هستیم تا بتوانیم کار تحقیقی خود را به صورت حساب شده ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در این پرسشنامه‌ها اطلاعاتی مانند تعداد دستگاه‌های تولیدی و کارگران هر واحد تولیدی را جمع آوری می‌کنیم، افزود: برای تهیه این پرسشنامه‌ها با استادان دانشگاه و دانشجویان ارتباط گرفتیم تا سوالات همه جانبه و کامل و علمی باشد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گلستان با بیان اینکه مرحله چهارم تشکیل گروه‌های جهادی متناسب با مسائل شناسایی شده است، گفت: در مرحله پنجم قرار است ارزیابی میدانی از وضعیت صنایع داشته باشیم و در مرحله ششم این ارزیابی‌ها را جمع بندی کرده و نتیجه گیری می‌کنیم.

وی توضیح داد: در مرحله هفتم قرار است این نتیجه گیری‌ها را به دستگاه‌های مختلف ارائه دهیم تا مشکلات صنایع حل شود. مثلا ما پیش از این با دادستانی استان گلستان چندین جلسه برگزار کردیم که در نتیجه آن، دادستانی اعلام کرد که برای حل مشکلات صنایع را که از سوی جهادگران شناسایی شده، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

احمدی ادامه داد: نتیجه این تحقیقات همچنین به ارتباط بیشتر صنایع با یکدیگر منجر می‌شود؛ به این صورت که ممکن است قطعه مورد نیاز یک شرکت در شرکت دیگری تولید شود و با این تحقیقات می‌توانیم حلقه وصلی بین شرکت‌ها ایجاد کنیم.

وی توضیح داد: دادستانی، پارک علم و فناوری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و صداوسیما برای این منظور با ما اعلام همکاری کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین فرمانداری گرگان نیز از این طرح استقبال کرده و حتی پیشنهاد تأسیس دفتری مختص این طرح را در فرمانداری ارائه داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی گلستان عملیات جهادی ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات صنایع صنایع استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان زارچ با حضور اعضاء در محل اداره آموزش‌وپرورش زارچ برگزار شد.
 
 فرماندار زارچ ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی، در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضع رژیم تروریستی صهیونیستی، موجب شادی قلب همه مسلمانان جهان به‌ویژه مردم شریف ایران شد. 


زیبائیان ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی فرهنگیان در تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مرزوبوم گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های گرامیداشت مقام شامخ معلم در شهرستان زارچ نسبت به سال‌های گذشته متنوع‌تر خواهد بود. 
 
امام‌جمعه زارچ با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم و تبریک پیشاپیش این ایام به فرهنگیان و معلمان ابراز داشت: بزرگداشت مقام معلم امسال در شهرستان با محوریت برنامه فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده است 
 
حجت‌الاسلام طباطبایی بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کرد و گفت: یکی از مشکلات حوزه آموزش‌وپرورش بی‌توجهی به تقویت مدارس دولتی بوده و لازم است در این زمینه اقدامی صورت گیرد.
 
صفری رئیس اداره آموزش‌وپرورش زارچ در ابتدای این جلسه با توجه به اینکه این جلسه با محوریت گرامیداشت هفته‌ی معلم تشکیل‌شده ضمن تشریح جزئیات برنامه‌های هفته معلم افزود؛ با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌ریزی‌ها به‌دقت انجام پذیرفته تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمین عزیز شهرستان را حفظ نماییم 
 
در ادامه اعضا نظرات خود را در جهت باشکوه برگزار کردن گرامیداشت هفته معلم ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات