Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@09:38:44 GMT

برپایی ایستگاه‌صلواتی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۵۱۱

رئیس مرکز بهداشت کاشان گفت: تبلیغات هیأت‌ها برای حضور مهمانان و عزاداران ممنوع است و ورودی همه هیأت‌ها باید پرده الزام ماسک و رعایت فاصله وجود داشته باشد ناطقان: مسعود دهقان امروز، با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر باید در فضای باز و بدون پذیرایی صورت بگیرد، اظهار کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عدم پذیرایی در حین مراسم شرطی است که طبق پروتکل ستاد ملی کرونا باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز بهداشت کاشان، با اشاره به اینکه موکب‌ها، چادرها و ایستگاه‌های صلواتی تحت هیچ شرایطی برپا نخواهند بود، گفت: در برگزاری مراسمات محرم و صفر می‌توانیم از فضاهای باز در اداره ورزش و‌ جوانان و مدارس با هماهنگی و مدیرت سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداری استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه قدردان مردم متدین، شهیدپرور و ولایت مدار کاشان هستیم، افزود: در حال حاضر نیازمند دلسوزی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم هستیم.

دهقانی تصریح کرد: شرایط به گونه‌ایست که باید  شهرداری، نیروی انتظامی، آموزش پرورش، اداره ارشاد اسلامی، بسیج سازندگی، دادستانی، مدیریت سازمان تبلیغات شهرستان و آحاد جامعه و هیأت‌ها به گونه‌ای برنامه داشته باشیم تا پیک بیماری را مجدداً تجربه نکنیم.

رئیس مرکز بهداشت کاشان، با بیان اینکه سفره‌خانه‌ها و چایخانه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۵۰ درصد در شهرهای سفید و زرد بدون قلیان دخانیات می‌توانند فعالیت کنند، افزود: در شهرهای قرمز این محدودیت‌ها بیشتر و رعایت پروتکل‌ها تشدید یافته‌تر است و عملاً رستوران‌ها باید به‌ صورت بیرون بر خدمات ارائه کنند.

وی بابیان اینکه، تبلیغات هیأت‌ها برای حضور مهمانان و عزاداران ممنوع است، تصریح کرد: ورودی همه هیأت‌ها باید پرده الزام ماسک و رعایت فاصله وجود داشته باشد.

دهقان با اشاره به اینکه وضعیت کاشان همچنان قرمز است و ممکن است تا اواخر آذر و دی‌ماه شرایطمان به‌ صورت قرمز و ندرتاً نارنجی و زرد باشد، اذعان داشت: مدت طولانی است قرمز هستیم و مدت طولانی هم قرمز خواهیم بود اما مهم‌تر از آن این است که سرعت انتشار بیماری افزایش پیدا کرده است.

رئیس مرکز بهداشت کاشان گفت: قرار نیست به خاطر بیماری دست روی دست بگذاریم و فعالیت اقتصادی، فرهنگی و عزاداری نداشته باشیم همه این موارد با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

وی با بیان اینکه، همه ما عزادار سالار شهیدان هستیم، افزود: هیچ‌کدام از کادر درمان و ‌بهداشت قصد کوچک‌ترین بی‌احترامی به عزاداران امام حسین را نداریم می‌خواهیم هر خانه یک حسینیه باشد و عزاداری‌هایمان باشکوه‌تر برگزار شود اما با توجه به شرایط بیماری از اجتماع پرهیز کنیم.
منبع: مهر برچسب ها: ممنوعیت ، محرم ، ایستگاه صلواتی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت محرم ایستگاه صلواتی ناطقان رعایت پروتکل هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)

ایمان درخشیدر گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و پیش رو بودن شب‌های قدر، ۱۰ ایستگاه افطاری و خدمات فرهنگی، مذهبی در هشت منطقه شهر کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: از این ۱۰ ایستگاه، هشت مورد آن مربوط به پذیرایی افطار در هشت منطقه خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ۲ ایستگاه دیگر نیز غرفه‌های فرهنگی مذهبی خواهند بود که در طاق بستان برپا می‌شود.

درخشی با بیان اینکه این ۱۰ ایستگاه به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند داشت، گفت: مناطق هشت گانه، گروه‌های جهادی و هیأت مذهبی، سازمان فرهنگی را در برپایی و مدیریت این ایستگاه‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6063065

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم محوری شب‌های قدر در ۶۸ نقطه خراسان شمالی + جزئیات
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • برپایی ایستگاه شترسواری در ایوانکی
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان