Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@22:45:52 GMT

قتل فجیع راننده تاکسی بیسم یاسوجی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۵۱۸

صراط: یکی از آشنایان مقتول درخصوص تشریح این حادثه ناگوار گفت: روز دوشنبه ۱۳ مردادماه نزدیک نیمه شب فردی با مراجعه به محل استقرار تاکسی‌های بی سیم درخواست یک ماشین با تاکید بر اینکه حتما پژو باشد به مقصد شیراز را کرد.
به گزارش خبرآنلاین، وی ادامه داد: از همین رو اتومبیل مقتول به عنوان دربست در اختیار آن شخص می‌گیرد و صبح روز سه شنبه ۱۴ مردادماه، خانواده وقتی جویای وی می‌شوند وچون تلفن همراه خاموش بوده همین باعث ایجاد نگرانی خانواده و بستگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه‌ی تشریح این حادثه گفت:تلفن همراه مقتول آخرین بار در مسیر دشت ارژن شیراز روشن بوده و در نتیجه جستجو روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه، ماشین سوخته مقتول در کلانتری دشت ارژن پیدا و خانواده جهت شناسایی جسد سوخته شده به پزشکی قانونی مراجعه می‌کنندوطبق اطلاعات به دست آمده بعد از قتل جسد مرحوم را در درون خودرو به آتش کشیده اند و هم اکنون دلایل وشناساسی این حادثه ناگوار توسط پلیس جنایی شیراز در دست بررسی است.
بر اساس همین گزارش؛ مقتول فرزند معظم شهید صیادی است و فرزند وی به زودی به دنیا خواهد آمد، ولی افسوس که هیچ وقت مهر ومحبت پدر بودن را درک نخواهد کرد.
خانواده مرحوم صیادی ضمن تقدیر وتشکر از سردار انصاری فرماندهی مقتدر نیروی انتظامی، دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و سرهنگ بالش زر رئیس پلیس آگاهی استان، عاجزانه استدعا دارند با پیگیری دلسوزانه خود هم در درون استان و هم چنین با رایزنی با سردار حبیبی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان فارس، نگذارند خون یادگارشهید صیادی درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد ومعمای پیچیده این حادثه فجیع هرچه زودتر مشخص گردد تا مرهمی باشد بر دل زجر کشیده خانواده مرحوم صیادی.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث قتل راننده تاکسی جسد سوخته یاسوج شیراز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد

عضو شورای شهر قزوین گفت: این روزها شاهد گلایه شهروندان از افزایش بالای نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر هستیم و به همین خاطر باید برای رانندگان تاکسی یارانه حمایتی در نظر بگیریم و درصدی از کرایه تاکسی را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به افزایش کرایه تاکسی در شهر قزوین اظهار کرد: این روزها شاهد گلایه شهروندان از افزایش بالای نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر هستیم و به همین خاطر باید برای رانندگان تاکسی یارانه حمایتی در نظر بگیریم و درصدی از کرایه تاکسی را باید کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه این کار مانند اقدام شهرداری در اعطای یارانه به اتوبوسرانی است، اضافه کرد: می‌توانیم با اصلاح کرایه تاکسی و پرداخت مابه‌التفاوت آن از طریق یارانه نقدی و یا غیرنقدی این موضوع را جبران کنیم تا بار کمتری بر روی دوش شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری گفت: متأسفانه مصدومان این حادثه وضعیت روحی مناسبی ندارند وبا توجه به اینکه سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است ضرورت دارد تا به اوضاع مصدومان رسیدگی ویژه‌ای شود و خدمات روانکاوی و حمایت‌های ویژه برای آنان در نظر گرفته شود.

چگینی ادامه داد: همچنین بیمه کارکنان آتش‌نشانی و کسانی که در عملیات حضور دارند، باید به گونه‌ای باشد تا خدمات خاصی بعد از حادثه ارائه شود که متأسفانه به نظر می‌رسد تعهدات شرکت‌های بیمه‌گر یکسان بوده و برای افرادی که در عملیات دچار حادثه می‌شود با افراد دیگر یکسان خدمات می‌دهند، پس باید در این حوزه هم شهرداری تدبیر کند.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه دوفوریتی اخذ تسهیلات از بانک شهر اختصاص داشت، گفت: باید بتوانیم از ظرفیت سهامداری در بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و در مسیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه کنیم.

عضو پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: انتظار می‌رود تا در بانک شهر یک نفر به طور مداوم موضوعات و مطالبات و اخذ تسهیلات را پیگیری کند و از امتیازات سهامداری خود بهترین استفاده را برای شهر و شهروندان ببریم.

کد خبر 747974

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند