Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فیفا در جدیدترین اخطار خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تنها ۳۰ روز برای پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش فرصت دارد.

به گزارش شریان نیوز، باشگاه پرسپولیس پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان طی روزهای گذشته با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد مطالبات زلاتکو، پانادیچ و مارکو به طور کامل پرداخت شده است و 30 درصد از مطالبات برانکو نیز توسط باشگاه به حساب این مربی واریز شده و به زودی تسویه حساب کامل با این مربی نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیران باشگاه پرسپولیس پس از این ماجرا اعلام کردند هیچ خطری دیگر باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند اما وکیل برانکو امروز (چهارشنبه) در گفت‌و‌گو با تسنیم مدعی شد کمیته انضباطی فیفا تنها 30 روز به سرخپوشان فرصت داده است تا بدهی برانکو، زلاتکو و پانادیچ را پرداخت کند و در غیر اینصورت محرومیت سنگینی شامل حال باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

دارو بوشیچ وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: ما تصمیم کمیته انضباطی فیفا را در مورد برانکو، زلاتکو و پانادیچ را دریافت کردیم و این مرجع فقط 30 روز به باشگاه پرسپولیس فرصت داده است تا مطالبات این سه مربی را پرداخت کند و در غیر اینصورت به طور اتوماتیک باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد.

وکیل برانکو در ادامه همچنین مدعی شد: طبق حکم کمیته انضباطی فیفا، اگر فدراسیون فوتبال ایران نیز پس از 30 روز در اجرای محرومیت باشگاه پرسپولیس کم‌کاری کند، این فدراسیون نیز شامل محرومیت می‌شود و حتی ممکن است ایران از بازی‌های ملی نیز محروم شود. همچنین باشگاه پرسپولیس باید 150 هزار فرانک سوئیسی نیز بابت هزینه دادرسی به فیفا پرداخت کند.

منبع: شریان

کلیدواژه: کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود، اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها
  • وعده جدید مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی
  • حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی! (عکس)
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!