Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تازه تأسیس تفتان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: امسال کشاورزان این شهرستان ۲۰۰هکتار از اراضی کشاورزی خودرا به کشت گوجه‌فرنگی اختصاص داده اند .

کردی افزود : دراواخراسفند ماه کشت گوجه‌فرنگی در این شهرستان انجام واوایل خردادماه زمان برداشت گوجه‌فرنگی آغاز وتا شهریور ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به متوسط برداشت ۴۰ تن گوجه‌فرنگی در هر هکتار پیش بینی کرد: امسال ۸ هزارتن محصول گوجه برداشت و روانه مصرف شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفتان اذعان داشت : این شهرستان تازه تأسیس دارای ۱۱ هزارو پانصد هکتار اراضی زراعی و باغی است که ۸ هزار هکتار آن به زیر کشت محصولات زراعی می‌رود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی برداشت گوجه فرنگی کشاورزان سیستان و بلوچستان تولید محصولات کشاورزی گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد ۱۶ هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان برای مقابله با علفهای هرز سمپاشی شده است.

سعیدیان افزود: در سال زراعی جاری سطح زیر کشت گندم آبی شهرستان پنج هزار و 500 هکتار و گندم دیم ۴۵ هزارهکتار است که تا به امروز حدود چهار هزار و ۴۰۰ هکتار از مزارع گندم آبی و حدود ۱۱ هزار هکتار از گندم دیم علیه علفهای هرز سم پاشی شده است.

راهکاری مناسب برای افزایش تولید محصول گندم....

تأیید،کارشناس مسئول حفظ نباتات جهادکشاورزی شهرستان مهاباد هم به کشاورزان توصیه کرد، با توجه به اینکه در چندسال اخیر از دو سم توفوردی و گرانستار بیشتر استفاده شده است، برای استفاده بهتر از سمهای دیگری که تأیید شده سازمان حفظ نباتات هستند استفاده کنند.

وی افزود: مرحله پنجه زنی تا گره دوم ساقه بهترین زمان مبارزه با علفهای هرز است.

 مبارزه با آفت ها که از چالش های مهم بخش کشاورزی است کمک بزرگی است به توسعه کشاورزی پایدار و تضمین امنیت غذایی می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • آغاز برداشت توت فرنگی در مازندران