Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته با مسئولان وزارت نیرو در راستای حل مشکلات حوزه آب در استان ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آبی استان اردبیل اختصاص یافت. - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته با مسئولان وزارت نیرو در راستای حل مشکلات حوزه آب در استان 520 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آبی استان اردبیل اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار به پروژه سد عنبران خبر داد و افزود: برای اجرای سد عنبران مبلغ 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مهار آب‌های مرزی تخصیص و ظرف یک ماه ابلاغ و پرداخت می‌گردد و همچنین از اعتبارات توازن منطقه‌ای نیز مبلغ 10 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که با تزریق مبلغ 40 میلیارد تومان به پروژه سد عنبران امید است تا ظرف یک‌سال به بهره‌برداری برسد.

بدری بهره‌برداری از سد عمارت شهرستان گرمی را ضروری دانست و تصریح کرد: برای سد عمارت گرمی از محل اعتبارات ملی و مهار آب‌های مرزی به میزان 40 میلیارد تومان ظرف یک ماه تخصیص و ابلاغ و پرداخت می‌شود که ضمن اجرای مراحل نهایی پروژه به میزان 100 میلیارد تومان نیز از محل فاینانس داخلی و ماده 56 اختصاص خواهد یافت که شاهد بهره‌برداری از آن در سال آینده باشیم.

اردکانیان: فردا طرح آبرسانی به 23هزار هکتار اراضی ایلام و کرمانشاه افتتاح می‌شودافزایش 13 درصدی مصرف آب در شیراز؛ 14 کیلومتر از خط دوم آبرسانی باقی مانده استآبرسانی به روستاهای حاشیه اهواز با 200 کیلومتر لوله‌گذاری عملیاتی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای پایاب سد خداآفرین در مغان بیان کرد: برای اتمام سد قیزقلعه‌سی و خطوط انتقال آب ارس به پایاب خداآفرین دشت مغان از محل اعتبارات ملی و مهار آب‌های مرزی نیز 450 میلیارد تومان منظور و ظرف یک ماه آینده ابلاغ و تخصیص می‌یابد و تا یک سال آینده شاهد انتقال عملی آب به مغان از سد قیز قلعه‌سی خواهیم بود.

وی با اشاره به حقابه استان اردبیل از رود مرزی ارس اظهار کرد: وزارت نیرو تا آخر شهریور امسال باید تصمیم نهایی در مورد بازنگری حقابه استان از رودخانه ارس را انجام و نسبت به نهایی ‌کردن اضافه شدن حداقل 225 میلیون متر مکعب به مقدار قبلی سهم استان اقدامات لازم را عملیاتی کند.

بدری با بیان اینکه آب‌رسانی به مناطق محروم روستایی باید در اولویت دولت باشد ادامه داد: مطابق تصمیم سا‌ل‌های قبل اقدام نهایی در مورد ابلاغ و تعریف پروژه اجرایی در مورد 50 میلیون مترمکعب حقابه استان از رودخانه قزل‌اوزن باید به مرحله نهایی برسد و پس از تامین آب شرب مورد نیاز روستاها و صنعت شهرستان کوثر الباقی برای شرب اردبیل مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: در مورد مطالعات و تهیه نقشه اجرایی و تخصیص آب سدهای نشته‌رود، ننه‌کران، نیارق و ایوریق تا سه ماه آینده باید اقدام نهایی انجام و برای بودجه سال 1400 اقدام لازم توسط وزارت نیرو انجام گیرد.

انتهای پیام/146/ی

R41374/P/S6,49/CT1 بیشتر بخوانید... سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم استاندار سیستان و بلوچستان خواستار اختصاص ردیف اعتباری ویژه در مجلس برای توسعه استان شد ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعید محمد تشریح کرد| جزئیات احداث بزرگترین پروژه آبرسانی غرب کشور توسط قرارگاه خاتم استاندار سیستان و بلوچستان خواستار اختصاص ردیف اعتباری ویژه در مجلس برای توسعه استان شد ادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۳ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۴ گزارش ویدئویی|‌‌ سواحل مکران‌ بر مدار توسعه/ مهندسی توسعه ‌از بندر جاسک تا بندر چابهار/ ابرپروژه‌هایی که منطقه را آباد می‌کند ۵ ۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد ۶ سومین مرحله غربالگری کرونا در سراسر کشور کلید می‌خورد ۷ گزارش ویدئویی| خواب سنگین ستاد کرونا و علوم پزشکی گیلان/ بازگشت بحران کووید-۱۹ به گیلان ۸ هزینه درمان هر بیمار کرونایی چقدر است؟ مهمترین اخبار استانها گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ جزئیات جدید از پرونده اداره کل غله استان کرمان/ تخلفات بسیار فنی و ماهرانه انجام می‌شد/ اثبات آنها سخت بود تأکید استاندار گیلان بر جلوگیری از متضرر شدن شالیکاران؛ توزیع برنج وارداتی از مرداد تا مهر متوقف شود انتظار ۱۰ ساله ساکنان مجتمع هزار واحدی قاین به پایان رسید؛ اتمام طرح فاضلاب ‌مجتمع مهمترین اخبار تسنیم ایران هیچ امتیاز ویژه‌ای به چین نمی‌دهد /واگذاری جزایر ایرانی به چین کذب است روحانی به مکرون: پیشنهاد جدید آمریکا مخالف قطعنامه شورای امنیت است/ آمریکا هیچ حقی برای استفاده از سازوکار برجام ندارد آغاز فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور با حضور زوج و فرد دانش‌آموزان پامپئو: مقابله با تهدیدات چین از جنگ سرد هم دشوارتر است ظریف: آمریکا از روی استیصال موضع دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس را اجماع منطقه‌ای می‌نامد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اعتبار به پروژه استان اردبیل اختصاص یافت وزارت نیرو ظرف یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تاسیسات و زیرساخت‌های آن است که با گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته و از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که ضمن برآورد اعتبار لازم به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، این طرح عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که ظرف چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان عنوان کرد:
وی یادآور شد: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران تاکنون منعقد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرک نیز شاهد ایجاد اشتغال برای هشت هزار نفر خواهیم بود.
علایی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری هستیم که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحد‌های تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار امسال و رونق تولید حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • تزریق سالانه حداقل ۵ هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان اردبیل
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است