Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۱ هزار و ۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت و فرم خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد ۴۹۵ داوطلب مبتلا به ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نظری یادآور شد: به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۳۵ دانشگاه علوم پزشکی و ۶۱ حوزه امتحانی برای این آزمون در نظر گرفته شده است که تعداد حوزه‌های امتحانی نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 4997571

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی خوداظهاری ویروس کرونا ویروس کرونا آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی کنکور 99 دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری محمد مهدی طهرانچی تعویق کنکور آزمون دستیاری توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبائی (سهمیه استعداد‌های درخشان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی بنابر اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبایی، پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی بدون آزمون این دانشگاه ویژه سهمیۀ استعداد‌های درخشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

دانشگاه علامه طباطبایی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از میان متقاضیان واجد شرایط، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، دانشجوی دکتری میپذیرد.

شرایط عمومی متقاضیان به شرح زیر است:

اعتقاد به دین مبین اسالم یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسالمی ایران

نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذی صالح

شرایط اختصاصی متقاضیان به شرح زیر است:

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از یکی از دانشگاه‌های کشور

صرفا مدارک مربوط به کد رشته محل‌های دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی قابل قبول است

دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند

دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی در تمامی رشته‌ها

دانشجویان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته، مجموع معدل نمرات مقاطع کاردانی و کارشناسی آن‌ها باید ۱۶ و یا بالا‌تر باشد

دارا بودن معدل کل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته‌ها

متقاضیان پس از دانش آموختگی در دوره کارشناسی ارشد برای سه دوره متوالی پذیرش در مهرماه مجاز به شرکت در فراخوان هستند.

دیگر خبرها

  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد