Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: چهار نفر در روستای اول ویار شهرستان گیلان‌غرب اقدام به حفاری گودالی کرده و در آن گرفتار شده‌اند.

براساس گفته‌های مردمی، این افراد برای پیدا کردن گنج، دو شب گذشته اقدام به حفاری کرده بودند که شب گذشته نوبتی توی چاله می‌روند و به‌علت گاز گرفتگی در عمق زمین و نبود اکسیژن، فعلا از آن‌ها خبری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه در گفتگو با فارس، اظهار داشت: به محض اطلاع از طریق فرمانداری عملیات امداد و نجات با استفاده از ظرفیت‌های محلی شروع شد که به دلیل پیچیدگی آن تیم تخصصی از اسلام‌آباد غرب اعزام شده است.

وی تعداد افراد گرفتار شده را چهار نفر اعلام کرد و گفت: بامداد امروزب تقاضای مجدد تیم جدید امداد و نجات، هماهنگی برای اعزام تیم عملیاتی از آتش‌نشانی کرمانشاه انجام و اعزام شد.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه در خصوص علل و انگیزه این اقدام، گفت: علل و انگیزه حادثه توسط تیم مشترک انتظامی و میراث فرهنگی در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث گودال عملیات امداد و نجات گیلان غرب گنج گازگرفتگی حفاری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این کودک چهارساله در حوالی روستای «منج» در مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در خرسان غرق شده است.

وی بیان داشت: غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان روز گذشته اعلام و تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن این کودک چهارساله همچنان ادامه دارد.

رستمی تصریح کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده‌اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است.

وی افزود: علی رغم همه هشدارها، متأسفانه شنا در رودخانه‌ها و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها برای تفریح و غرق شدن کودکان، سالانه افراد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند.

کد خبر 6086413

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • جوان کردستانی جان خود را فدای نجات چهار نفر دیگر کرد
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد
  • جوان سنندجی جان خود را فدای نجات چهار نفر کرد
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری