Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:17:34 GMT

مُهر تایید باشگاه سپاهان بر سرمربیگری تکسیرا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۸۹۷

مُهر تایید باشگاه سپاهان بر سرمربیگری تکسیرا

با اعلام باشگاه سپاهان، میگوئل تکسیرا رسما به عنوان سرمربی این باشگاه تا پایان فصل معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه، میگوئل تکسیرا رسماً به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شد تا تیمش را در بازی‌های پیش‌رو هدایت کند.

منوچهر نیکفر، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان به همراه سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه و لطفی از دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه با حضور در محل تمرین طلایی‌پوشان، میگوئل تکسیرا را رسماً به عنوان سرمربی تیم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نیکفر ضمن تشکر از زحمات امیر قلعه‌نویی در طول دو فصل حضور در تیم سپاهان برای او آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

نیکفر خطاب به بازیکنان گفت: مذاکرات لازم با آقای تکسیرا انجام شده و اختیاراتی داده شده و قطعا حمایت‌های لازم نیز از طرف باشگاه انجام خواهد شد.

سرپرست باشگاه از بازیکنان خواست آنچه را که تا به اینجای کار اتفاق افتاده فراموش کرده و با همدلی و تلاش بیشتر با تبعیت از دستورات تکسیرا به موفقیت در دو بازی آینده بیندیشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان تکسیرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا

در لیست مدیران میلان نام های زیادی به عنوان جانشین پیولی دیده می شود

طرفداری | دومنیکو تدسکو، سرمربی آلمانی-ایتالیایی تیم ملی بلژیک مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نتایج میلان در روزهای اخیر مقابل تیم های آاس رم و اینتر کام سران این باشگاه ایتالیایی را تلخ کرده و آنها در انتهای فصل با برکناری استفانو پیولی، مربی جدیدی را به عنوان سرمربی جدید روسونری استخدام می کنند. در این گزارش آمده دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز به جمع گزینه های هدایت میلان اضافه شده زیرا از ویژگی های مدنظر مدیران روسونری مثل جوان بودن و داشتن تجربیات بین المللی برخوردار است. در روزهای اخیر نام های زیادی مثل ژاوی، توخل، فونسکا و لوپتگی برای حضور روی نیمکت دیاوُلو مطرح شده و باید دید در نهایت زلاتان ابراهیموویچ، دست راست مالک باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی