Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران «انوشیروان محسنی بندپی» روز پنجشنبه با اشاره به وضعیت قرمز استان تهران در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: با توجه به ناپایدار بودن شرایط استان به لحاظ بیماری کرونا، مقرر شد تمام محدودیت‌ها از جمله دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان مردادماه تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: طرح ترافیک هم در پایتخت تا پایان مردادماه به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

استاندار تهران تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان استخرهای سرپوشیده، سالن‌های بدنسازی، ورزش‌های پربرخورد همچنان تعطیل است.

به گفته «محسنی بندپی» ممنوعیت برگزاری مراسم و اجتماعات بالای ۱۰ نفر نیز تا پایان مردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این وزارتخانه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و مسئولان نیز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن دست را مثلث در امان بودن از این بیماری مهلک قرن معرفی می‌کنند.
محدودیت‌ها و دورکاری ادارات این استان در موج دوم کرونا برای سومین هفته پیاپی تمدید ‌شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: محدودیت ترافیکی مقطعی در آزادراه تهران-شمال اجرا خواهد شد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج اظهار کرد: ترافیک در استان به ویژه آزادراه تهران-شمال سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران پیش از حرکت از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند، افزود: همچنین رعایت جوانب احتیاط حین تردد نیز به صورت جدی مورد تاکید است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی بیان کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

زندی‌فر گفت: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.

کد خبر 739233

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • رژیم فستینگ ۸-۱۶ چه خطراتی دارد؟
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان