Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@15:32:31 GMT

سها رضانژاد به قتل رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۰۹۷۵

سها رضانژاد به قتل رسیده است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا؛ حسین زارعی گفت: این جسد پس از انتقال به پزشکی قانونی توسط تیم تخصصی پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت. به دلیل گذشت زمان طولانی از رها شدن جنازه و آثار فساد نعشی با وجود برخی از متعلقات، امکان شناسایی چهره و معاینه ظاهری بدن وجود نداشت.

وی افزود: پس از گرفتن نمونه از جنازه و خون پدر و مادر، نمونه‌ها برای انجام آزمایش DNA به تهران ارسال و در کمترین زمان ممکن هویت جسد شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: بدلیل فاسد شدن بخش زیادی از جنازه، امکان بررسی دقیق علت مرگ بدون آزمایش وجود نداشت اما در بررسی‌های اولیه نشانه‌هایی از وقوع قتل پیدا نشد.

کد خبر 539897 برچسب‌ها مرگ استان گلستان پزشکی قانونی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ استان گلستان پزشکی قانونی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد