Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری شهرستان بروجرد از صلح و سازش در پرونده قتل ۱۷ ساله در استان لرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:00 - 23 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۱۳۹

قاضی بوالحسنی در گفت وگو با میزان با بیان اینکه یک پرونده قتل عمدی پس از ۱۷ سال به صلح و سازش انجامید، گفت: به همت پرسنل دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان بروجرد، پروند قتل عمد پس از ۱۷ در بروجرد به صلح و سازش ختم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تاکیدات قرآن کریم و احادیث معصومین علیهم السلام در خصوص اصلاح ذات البین بیان داشت: الحمد الله مجموعه دادگستری لرستان و کارکنان زحمتکش اداره شورای حل این استان از جمله پرتلاش‌ترین مجموعه‌های قضایی در سطح کشور هستند و از هیچ تلاش شبانه روزی دریغ نکردند.

بیشتر بخوانید: بخشش جوان محکوم به قصاص با تلاش سفیران صلح در دهدشت

رییس دادگستری شهرستان بروجرد افزود: در سال ۱۳۸۲ یک فقره قتل عمد به وقوع پیوست و پس از آن خانواده مقتول به دلایل مختلف در شهرستان بروجرد ساکن شدند و در طی ۱۷ سال گذشته پرونده جهت جلب رضایت خانواده مقتول در جریان بود که خوشبختانه پس از ۲۰ جلسه که توسط کارکنان شورای حل اختلاف صورت پذیرفت منجر به رضایت از سوی خانواده مقتول گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شهرستان بروجرد صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی