Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@19:53:42 GMT

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۰۵۷

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معرفی شد

مسئولان باشگاه سپاهان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه را معرفی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میگوئل تکسیرا رسماً به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان معرفی شد تا بازی‌های پیش رو را هدایت کند.

منوچهر نیکفر رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست باشگاه سپاهان به همراه سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه و لطفی از دیگر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه با حضور در محل تمرین طلایی پوشان، میگوئل تکسیرا را رسماً بعنوان سرمربی تیم معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، نیکفر ضمن تشکر از زحمات امیر قلعه‌نویی در طول دو فصل حضور در تیم سپاهان برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

وی خطاب به بازیکنان گفت: مذاکرات لازم با آقای تکسیرا انجام و به وی اختیاراتی داده شده است. قطعاً حمایت‌های لازم نیز از طرف باشگاه انجام خواهد شد.

نیکفر از بازیکنان خواست آنچه را که تا به اینجای کار اتفاق افتاده است فراموش کرده و با همدلی و تلاش بیشتر با تبعیت از دستورات میگوئل تکسیرا به موفقیت در دو بازی آینده بیاندیشند.

 امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق سپاهان بعد از باخت این تیم به استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی از سمتش استعفا کرد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: امیر قلعه نویی باشگاه سپاهان میگوئل تکسیرا سرمربی تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه موریس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: بازی امروز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و دو تیم برای کسب امتیاز کامل وار میدان شده بودند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه کردند، اضافه کرد: بازیکنان سپاهان در نیمه اول بازی را کنترل و مدیریت کردند و در نیمه دوم با احاطه دربازی موفق شدیم تیم سرسخت ملوان را ببریم.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سپاهان تا اندازه به هدف خود در لیگ برتر رسیده است، گفت: هر زمانی تیم می‌برد خوشحال هستیم.

وی با اشاره به اینکه به تیم مقابل احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: خوشحالی بعد از برد حق هر تیمی است اما به احترام تیم مقابل خوشحالی نکردم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه عاشق مردم انزلی و هواداران ملوان هستم، گفت: جو ورزشگاه بسیار خوب و هیجانی بود و به من و تیم انرژی مثبت داد.

کد خبر 6084793

دیگر خبرها

  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد