Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@02:50:32 GMT

اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره فروش سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۱۰۷۴

وزارت اقتصاد، از فروشندگان سهام عدالت خواست چنانچه با تأخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده‌اند، مشکل خود را با راه‌های ارتباطی این وزارتخانه مطرح کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی پیرو اعلام وزیر اقتصاد، طی اطلاعیه‌ای از فروشندگان سهام عدالت خواست چنانچه با تأخیر غیرمعمول در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان مواجه شده‌اند، مشکل خود را در بخش ارتباط با وزیر امور اقتصادی و دارایی که در پورتال این وزارتخانه به نشانی mefa.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir تعبیه شده است برای پیگیری واحد ارتباطات مردمی این مرکز با درج مشخصات فردی، شماره تماس و کد هویت ملی مطرح کنند.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از فروشندگان سهام عدالت خواسته شده است، پس از طرح مشکل خود در پورتال این وزارتخانه، برای آگاهی از نتیجه درخواست مطروحه در پورتال این وزارتخانه، با شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۰۰- ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته در حاشیه نشست مشترک با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی و در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرده بود، فروشندگان سهام عدالت که در واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالتشان با تأخیر غیرمعمول مواجه شده اند، برای پیگیری مراتب را به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه اطلاع دهند. برچسب ها: سهام عدالت ، فروش ، بورس ، وزارت اقنصاد

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهام عدالت فروش بورس امور اقتصادی و دارایی فروشندگان سهام عدالت فروش سهام عدالت اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت

مرحله سوم سود سهام عدالت به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خرداد امسال واریز خواهد شد اما زمان قطعی آن مشخص نیست. مرحله سوم سود سهام عدالت، میزان سودی است که شرکت‌های عامل در مرحله دوم پرداخت نکردند.

کد خبر 745807

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی درباره تخصیص ارز
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با مدل جدید چه مزیتی برای اقتصاد ایران دارد؟
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر